• Τα κόλπα των καταστημάτων για να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα οι καταναλωτές (ΦΩΤΟ)

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔30/11/2014 - 20:53 | Author: Newsroom

    Ούτε η λίστα του σούπερ μάρκετ, ούτε η αποφασιστικότητα για συγκεκριμένη αγορά ενός και μόνο ρούχου σώζει.

    Οταν μπει κανείς σε κατάστημα- με την προϋπόθεση βέβαια ότι το «σηκώνει» η τσέπη του- το πιο πιθανό είναι να αγοράσει περισσότερα από όσα ήθελε όταν αποφάσισε να βγει από το σπίτι του.

    Γιατί συμβαίνει αυτό;

    Εχουν και οι επιχειρηματίες τα μυστικά τους. Γιατί υπάρχει ολόκληρη… επιστήμη για το πώς μπορούν να κάνουν τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα, δελεάζοντάς τους με μουσική, χρώματα και τη στρατηγική τοποθέτησης των εμπορευμάτων στο κατάστημα. Σύμφωνα με το Business Insider, αυτά είναι 15 από τα τρικ που επιστρατεύουν:

    Η μεγάλη επιγραφή «Εκπτώσεις» κάνει τον κόσμο να μπει στο μαγαζί, όπου τελικά μπορεί να ψωνίσει αντικείμενα που δεν έχουν έκπτωση.
    alt

    Το καροτσάκι σχεδιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’30, προκειμένου οι καταναλωτές να κάνουν περισσότερες αγορές, πιο εύκολα.
    alt

    Στα σούπερ μάρκετ, τμήματα όπως εκείνα με τα λουλούδια και τα φρεσκοψημένα προϊόντα είναι κοντά στην είσοδο, ώστε ο καταναλωτής να βρεθεί μπροστά τους όταν το καρότσι του είναι ακόμη άδειο και έχει καλή διάθεση.
    alt

    Ενας ακόμη λόγος είναι ότι η δελεαστική μυρωδιά από τα λουλούδια ή τα αρτοποιήματα ενεργοποιούν τους σιελογόνους αδένες, κάτι που κάνει πιο πιθανές τις παρορμητικές αγορές.
    alt

    Επίσης, τα σούπερ μάρκετ κρύβουν τα γαλακτοκομικά και άλλα βασικά προϊόντα στο πίσω μέρος, αναγκάζοντας τον καταναλωτή να διασχίσει ολόκληρο το κατάστημα για να τα βρει.
    alt

    Μόλις ο καταναλωτής αρχίσει να περπατά στο λαβύρινθο με τα ράφια, πηγαινοέρχεται μέσα σε αυτόν χωρίς να αποκλίνει.
    alt

    Ο,τι θέλει να προωθήσει το κατάστημα, τοποθετείται στο ύψος των ματιών. Τα αντικείμενα που θέλουν να πουλήσουν περισσότερο, βρίσκονται στο τέλος των ραφιών.
    alt

    Υπάρχει βέβαια και το ύψος των ματιών των παιδιών, όπου τοποθετούνται παιχνίδια, γλυκά και ό,τι άλλο θα έκανε έναν πιτσιρικά να παρακαλά τη μητέρα του για να το αγοράσει.
    alt

    Μέσα στα καταστήματα υπάρχουν συχνά «σταθμοί» τοποθετημένοι ώστε να κόβουν την ταχύτητα του καταναλωτή, ενώ μπροστά στα μάτια του παρουσιάζονται νέα προϊόντα.
    alt

    Ερευνες έχουν δείξει ότι το άγγιγμα των αντικειμένων αυξάνει την πιθανότητα της αγοράς, οπότε τα καταστήματα κάνουν εύκολη την πρόσβαση στα εμπορεύματα.
    alt

    Τα χρώματα επίσης επηρεάζουν τους αγοραστές. Τα ζεστά χρώματα, όπως το κόκκινο, το πορτοκαλί και το κίτρινο «τραβούν» τον κόσμο στο μαγαζί, ενώ μέσα σε αυτό το μπλε και το πράσινο τους κάνουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα.
    alt

    Η αργή μουσική επίσης κάνει τους καταναλωτές πιο ανοιχτοχέρηδες, αφού τους χαλαρώνει. Η δυνατή μουσική τους κάνει να κινούνται γρήγορα στο κατάστημα και δεν επηρεάζει τις αγορές, ενώ η κλασική τους οδηγεί στα πιο ακριβά αντικείμενα.
    alt

    Το μέγεθος του καταστήματος έχει σημασία. Στα μέρη με πολύ κόσμο, οι καταναλωτές ψωνίζουν για λιγότερη ώρα και αγοράζουν λιγότερα, καθώς δεν νιώθουν άνετα.
    alt

    Πέρα από τις εκπτώσεις, με τις προσφορές για περιορισμένο χρονικό διάστημα τα καταστήματα αυξάνουν την ανάγκη του καταναλωτή να κάνει μία αγορά.
    alt

    Το πιο επικερδές σημείο ενός καταστήματος είναι κοντά στο ταμείο. Εκεί συνήθως μπαίνουν τα γλυκά και τα περιοδικά, τα οποία τους βάζουν σε πειρασμό ενώ περιμένουν στην ουρά.
    alt

    iefimerida.gr

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...