Οι αλλαγές, οι οποίες θα αρχίσουν να γίνονται ορατές σταδιακά από τις επόμενες εβδομάδες, θα οδηγήσουν τα απευθείας posts των φίλων να εμφανίζονται συχνότερα και υψηλότερα από τα posts εταιρειών. Αυτό θα γίνει εις βάρος των σχολίων και των Likes που εμφανίζονται στο News Feed του χρήστη στο Facebook.

Όπως αναφέρει το pcmag.com, τα posts από σελίδες media και άλλες κατηγορίες θα συνεχίσουν να εμφανίζονται, αλλά θα δώσουν προτεραιότητα στα προφίλ των φίλων. Αυτό σημαίνει ότι τα posts από σελίδες πιθανόν να φτάνουν σε μικρότερο ακροατήριο. Τα διαδοχικά posts από την ίδια πηγή θα γίνουν πιο σπάνια.