• BANNERS LOGO

  • ad728x90 (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ)

  • Γιατί δημιουργήθηκαν η πασιέντζα, ο ναρκαλιευτής και οι κυψέλες

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔 Απρίλιος 16, 2016 στις 22:20 μμ

    Ανήκετε στη γενιά που γεύτηκε τα παιχνίδια των Windows στον υπολογιστή, πασιέντζα, ναρκαλιευτή κτλ; Τότε σίγουρα αυτό θα σας ενδιαφέρει, καθώς τα παιχνίδια αυτά όχι μόνο ήταν η αιτία να χαθούν αρκετές εργατοώρες, αλλά σύμφωνα με το mentalfloss.com, ο πραγματικός λόγος που δημιουργήθηκαν δεν ήταν η ψυχαγωγία.

    Για παράδειγμα η πασιέντζα προστέθηκε για πρώτη φορά στα Windows 3.0, το 1990, ωστόσο σαν παιχνίδι υπήρχε από το 1700. Ο πραγματικός λόγος που δημιουργήθηκε η ψηφιακή του έκδοση, ήταν για να μπορέσουν οι χρήστες να εξοικειωθούν με το «ποντίκι» και από ότι φαίνεται λειτούργησε αρκετά καλά ως προς αυτό το κομμάτι.
    i_microsoft_epanaferei_tin_pasientza_1
    Ο ναρκαλιευτής προστέθηκε, σύμφωνα με το δημοσίευμα, για παρόμοιο λόγο.
    Ποιος ήταν αυτός; Να μπορούν οι χρήστες να εξοικειωθούν με το αριστερό και το δεξί κλικ να μπορέσουν να προσδώσουν ακρίβεια στις κινήσεις του «ποντικιού».
    Το τρίτο παιχνίδι, οι «κυψέλες» ήταν ένα ακόμη δημοφιλές παιχνίδι των Windows, το οποίο προστέθηκε στο πρόγραμμα, προκειμένου να δοκιμαστεί το «32-bit thunking», ένα υπόστρωμα επεξεργασίας δεδομένων, το οποίος είχε εισαχθεί ως μέρος των Windows. Ωστόσο, ανεξάρτητα από τον πραγματικό λόγο που δημιουργήθηκαν αυτά τα παιχνίδια, η αλήθεια είναι ότι αγαπήθηκαν πολύ από τους χρήστες οι οποίοι ξόδεψαν αμέτρητες ώρες προκειμένου να σπάσουν κάθε ρεκόρ….

  • ad300x250 (ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ KEIMENOY ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ)

  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΑΡΘΡΑ

  • ADNOW

  • BANNER SLIDE BOTTOM

    Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !



  • greekteachers.gr
  • BANNER SIDEBAR 1

  • BANNER SIDEBAR 2

  • BANNER SIDEBAR 3

  • Παιδαγωγικά θέματα

    Περισσότερα άρθρα