Μια νέα, αυτοματοποιημένη τεχνική για την κατασκευή ατράκτων 777 προετοιμάζεται για να τεθεί σε εφαρμογή μέσα στα επόμενα χρόνια, όπως ανακοίνωσε η κατασκευάστρια…
αεροπλάνων Boeing.

Η νέα διαδικασία, που ονομάζεται FAUB θα χρησιμοποιεί ρομπότ για την σύνδεση των κομματιών της ατράκτου. Σήμερα, τα 40.000 έως 60.000 συνδετικά κομμάτια ανά άτρακτο εγκαθίστανται με το χέρι.

Στα οφέλη, εκτός από την ταχύτερη κατασκευή και τη βελτίωση της ποιότητας, συγκαταλέγεται και η αυξημένη ασφάλεια. “Πάνω από τα μισά εργατικά ατυχήματα έχουν συμβεί κατά τη διάρκεια της παραγωγής” λέει η Boeing.

Το ρομπότ κατασκευάστηκε από την KUKA Systems, μια γερμανική εταιρεία ρομποτικής. Το 777 είναι το μεγαλύτερο αεροπλάνο Boeing, με δύο κινητήρες και αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες σειρές στην ιστορία της εταιρείας, η οποία θα προχωρήσει σε ανανέωση του στόλου, με μια νέα σειρά, την 777X, που έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει πτήσεις το 2020.