• Απλά κόλπα για να διώξεις την νύστα

    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔07/05/2014 - 12:35 | Author: Newsroom

    Ένα απλό κόλπο που μπορεί να διώξει εύκολα τη νύστα είναι το να πιεις αρκετό νερό. Η κανονική λήψη νερού κατά την διάρκεια της ημέρας είναι απαραίτητη για την σωστή λειτουργία του οργανισμού και μερικές φορές η αίσθηση κούρασης ή νύστας μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη νερού.

    Μια αρκετή δόση νερού μπορεί να σας ξυπνήσει. Μάλιστα ένα ποτήρι νερό στο ξεκίνημα της ημέρα βοηθά τον μεταβολισμό σας να ξεκινήσει την λειτουργία του. Έτσι το μόνο που έχετε να κάνετε το υπόλοιπο της ημέρας είναι να ενυδατώνεστε τακτικά.

    Αν έχετε ξυπνήσει το πρωί και νιώθετε πως δεν μπορείτε να σηκωθείτε από το κρεβάτι, ένας τρόπος για να δώσετε ένα “σπρώξιμο” στον εαυτό σας είναι να φάτε πρωινό. Αν προσπαθήσετε να ξυπνάτε κάθε μέρα την ίδια ώρα και να τρώτε περίπου την ίδια στιγμή πρωινό θα δείτε πως θα ξεκινάτε την ημέρα σας με ενέργεια.

    Μπορεί να μην το φαντάζεστε αλλά αν νυστάζετε και βγείτε στον ήλιο (και στην Ελλάδα έχουμε αρκετό) η βιταμίνη D που δημιουργείται από τις ακτίνες του ηλίου θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια.

    Μπορείτε να διώξετε την νύστα αν δοκιμάστε να ακούσετε δυνατά αγαπημένη σας μουσική. Θα ξαφνιαστείτε πόσο γρήγορα θα πάρετε ενέργεια για να συνεχίσετε την μέρα σας.

    Μπορείτε φυσικά να κινηθείτε και πιο… επίσημα και να πιείτε ένα καφεδάκι, όμως προσέξτε γιατί πάνω από 2-3 καφεδάκια η ενέργεια που θα σας προσφέρουν (και το αίσθημα ότι ξυπνάτε) θα είναι μηδενικό.

    Τώρα αν δοκιμάστε όλα τα παραπάνω και ακόμα δεν μπορείτε να ξυπνήσετε δοκιμάστε να πάρετε έναν υπνάκο για 20 λεπτά το πολύ, θα σας τονώσει, θα καθαρίσει το μυαλό σας και θα σας βοηθήσει να συνεχίστε την ημέρα σας. Προσέξτε όμως να είναι μόνο για 20 λεπτά γιατί παραπάνω θα σας δυσκολέψει να κοιμηθείτε το βράδυ.

    Άλλη μια λύση είναι να κάντε… άβολο το γραφείο σας. Αν είναι πολύ βολική η καρέκλα σας και… αναπαυτική είναι πιο εύκολο να σας πιάσει η διάθεση για έναν υπνάκο παρά αν δουλεύετε σε μία άκρως επαγγελματική καρέκλα (και λίγο πιο σκληρή δεν βλάπτει…)

    Ομάδα neadiatrofis.gr

    Loading...
  • loading...