Τί αλλαγές φέρνει σε περιοδικά και εφημερίδες το barcode

ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔01/03/2018 - 16:57 | Author: Ρούσσου Ασημίνα

Σε εξέλιξη βρίσκονται τα βήματα για την εφαρμογή του barcode στις έντυπες εκδόσεις των περιοδικών και των , περιοδικού και ημερήσιου Τύπου, καθώς δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) μεταξύ των υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης, Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, καθώς και Οικονομικών, με την οποία οριστικοποιούνται οι διαδικασίες.

Μάλιστα, η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας προκηρύσσει ανοικτό ηλεκτρονικό διεθνή διαγωνισμό για την προμήθεια λογισμικού και υλικοτεχνικού εξοπλισμού για να μπορέσει να εφαρμοστεί το νέο μέτρο.

Σύμφωνα με την απόφαση, τα εκτυπωτήρια, οι διανομείς και οι πωλητές εφημερίδων και περιοδικών θα είναι υποχρεωμένοι να πραγματοποιούν ηλεκτρονική σάρωση του barcode και να καταχωρούν την ποσότητα των εντύπων για τα οποία πραγματοποιούν σάρωση, αλλά και την επωνυμία ή το ονοματεπώνυμο του φυσικού ή νομικού προσώπου στο οποίο διανέμονται κι αυτό αφορά κυρίως τα σημεία πώλησης των εντύπων. Ωστόσο, αν πρόκειται για έναν απλό καταναλωτή που θέλει να αγοράσει εφημερίδες ή περιοδικά, τότε δεν χρειάζεται να καταχωρείται το όνομά του. Επίσης, για την επιστροφή εντύπων πάλι θα πρέπει να διενεργείται ηλεκτρονική σάρωση, δηλώνοντας τα ίδια στοιχεία.

Τα στοιχεία των κυκλοφοριών εφημερίδων και περιοδικών θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας μέσα σε χρονικό διάστημα 20 ημερών από τη λήξη κυκλοφορίας κάθε εντύπου και ανάλογα με την περιοδικότητα έκδοσής του.

Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...
  • europalso

    ideascentral