Ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού () έχει υλοποιήσει και συνεχίζει να υλοποιεί ένα εκτεταμένο σύνολο υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης προς τον πολίτη, τις επιχειρήσεις και τρίτους Φορείς.

Κάποιες από αυτές απαιτούν να έχει γίνει εγγραφή στο Σύστημα, ενώ κάποιες άλλες είναι διαθέσιμες και για συναλλασσόμενους που δεν έχουν κάνει εγγραφή.

Όπως αναφέρει το η υλοποίηση νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών και η βελτίωση των παλαιότερων αποτελεί καθημερινή δραστηριότητα του ΟΑΕΔ, ο οποίος και παρέχει ένα μεγάλο πλήθος ηλεκτρονικών υπηρεσιών σε σχέση με αυτές που παρέχονται σήμερα από το δημόσιο. Όλες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες σχεδιάζονται προσεκτικά με γνώμονα την ευκολότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση για τον τελικό χρήστη και την ενημέρωσή του σε σχέση με τις συναλλαγές του με τον Οργανισμό.
[irp posts=”111986″ name=”ΟΑΕΔ: Ξεκινάει το πρόγραμμα ΟΑΕΔ 10.000 ανέργων”]

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που αναπτύσσει ο ΟΑΕΔ απευθύνονται σε όλους τους συναλλασσόμενους με αυτόν και οι προτάσεις – παρατηρήσεις σας, μας βοηθούν να τις βελτιώνουμε και να τις επεκτείνουμε.

Όλες οι υπηρεσίες είναι προσβάσιμες για τους Πιστοποιημένους Χρήστες (Πολίτες, Επιχειρήσεις κλπ), με την είσοδό τους στο σύστημα, ενώ για την καταγραφή αιτήσεων και ενστάσεων Πολιτών, δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης εναλλακτικά και για μη πιστοποιημένους χρήστες στο