Μονόδρομος βιωσιμότητας η μεταμόρφωση των επιχειρήσεων, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Παπαστράτος

ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔03/03/2018 - 23:09 | Author: Newsroom

«Μονόδρομο βιωσιμότητας» χαρακτήρισε τη μεταμόρφωση των επιχειρήσεων με βάση την καινοτομία και τις νέες συνθήκες, ο πρόεδρος και γενικός διευθυντής της Παπαστράτος ΑΒΕΣ, Χρήστος Χαρπαντίδης, μιλώντας από το βήμα του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.

Όπως εξήγησε, οι επιχειρήσεις πρέπει να μεταμορφωθούν, διαφορετικά δε θα καταφέρουν να επιβιώσουν και αν συνήθως το «disruption» γίνεται από νεοφυείς επιχειρήσεις και όχι από τις μεγάλες επιχειρήσεις, ωστόσο η Philip Morris International και η Παπαστράτος έχουν πάρει πολύ σοβαρά το θέμα της μεταμόρφωσης.

Ήδη, πρόσθεσε, η εταιρεία αλλάζει το προϊόν της, ενώ πριν από τρεις μέρες, για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες, σταμάτησε να φτιάχνει τσιγάρα. Άλλωστε, είπε, η Philip Morris το λέει ανοιχτά ότι πάμε σε ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο και η Παπαστράτος συμβάλει σε αυτό.

Όταν ένα παιδί στην Αφρική αποκτά ό,τι πριν 50 χρόνια είχε μόνο ο Πρόεδρος των ΗΠΑ

«Πλέον ένα παιδί στην υποσαχάρια Αφρική έχει στο κινητό του τηλέφωνο τον όγκο και την ποιότητα της πληροφορίας, που πριν από 50 χρόνια διέθετε μόνο ο Πρόεδρος των ΗΠΑ» ανέφερε η διευθύνουσα Σύμβουλος της Microsoft Hellas, Cyprus & Malta, Πέγκυ Αντωνάκου, επισημαίνοντας ότι τη μεγάλη αλλαγή, το disruption στην τεχνολογία, έφερε ένα κινητό τηλέφωνο.

Παρουσιάζοντας χαρακτηριστικά παραδείγματα disruption σε επιχειρήσεις, η ίδια εξήγησε, σύμφωνα με ανακοίνωση των διοργανωτών, τον τρόπο με τον οποία οι κτηνοτρόφοι έβαλαν στη ζωή τους την τεχνολογία για να διαπιστώσουν πότε μία αγελάδα έχει …οίστρο, ώστε ν΄ αυξήσουν την παραγωγικότητα.

Αναφέρθηκε επίσης στην «αόρατη« -όπως τη χαρακτήρισε- επανάσταση του cloud, που δίνει πληροφορία σε ένα σύνολο συσκευών, ενώ τεράστιο disruption εκτίμησε ότι θα γίνει και στη λιανική. Πάντως, διευκρίνισε ότι «χωρίς αλλαγή κουλτούρας, δεν υπάρχει business disruption».

Από την εξειδίκευση στη δυνατότητα ευρείας μάθησης

Κατά τον διευθυντή Καινοτομίας της Coca Cola, Γιάννη Σταμούλη, πάντως, η καινοτομία δεν απαιτεί αλλαγή κουλτούρας, αλλά και ικανότητες. Η ανάγκη, όπως είπε, μιας εταιρείας να προσαρμόζεται στις συνθήκες που κυριαρχούν είναι παλιά στην ιστορία του επιχειρείν. Το ερώτημα είναι πώς μπορεί μια εταιρεία να το κάνει αυτό και η απάντηση είναι ότι χρειάζεται τους κατάλληλους ανθρώπους, αυτούς που μπορούν να ανταποκριθούν σε τέτοια disruptions. Μάλιστα, υποστήριξε ότι παλαιότερα, το βασικό κριτήριο πρόσληψης ήταν η εξειδίκευση, σήμερα οι εταιρείες αναζητούν ανθρώπους με πιο ευρεία μόρφωση, αλλά κυρίως αναζητούν ανθρώπους που να μπορούν να μαθαίνουν διαρκώς και να πηγαίνουν σε εντελώς διαφορετικά πεδία από αυτά που έχουν σπουδάσει. Ανέφερε και παραδείγματα από τις ΗΠΑ όπου εταιρείες τεχνολογίας ψάχνουν μηχανικούς με καλή γλωσσική ικανότητα ενώ νομικές σχολές ψάχνουν για ανθρώπους με μαθηματικές ικανότητες.

Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...
  • europalso

    ideascentral