• ΙΕΠ: Ετοιμάζεται η αξιολόγηση σχολικών μονάδων και στελεχών εκπαίδευσης

    ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔04/03/2017 - 12:43 | Author: Newsroom

    Άλλη μία… “τρύπα στο νερό”!
    Υποτιμούν τη νοημοσύνη μας!!

    Πηγή: dictyo.gr

    “Πυρετωδώς” εργάζεται η Επιτροπή στο ΙΕΠ, που όρισε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, για να καταρτίσει Σχέδιο Πρότασης για τη διαμόρφωση των διαδικασιών σχετικά με την αποτίμηση και αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού έργου.

    Ανώτατη πηγή του ΙΕΠ δήλωσε ότι η Επιτροπή, υπό τον συντονισμό του κ. Γεράσιμου Κουζέλη, βρίσκεται στη διαδικασίας προετοιμασίας του Σχεδίου και σύντομα θα κατατεθεί ως πρόταση στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
    Η Επιτροπή αποτελείται από τους:
    1) Γεωργία Φέρμελη,
    2) Ασπασία Οικονόμου,
    3) Αναστασία Κότσιρα,
    4) Ιωάννα Παπαστάμου,
    5) Μαρία Νίκα,
    6) Παύλος Χαραμής,
    7) Ιωάννης Ρουσσάκης.
    Αναβαθμίζεται η ΑΔΙΠΔΕ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
    Παράλληλα ο υπουργός Παιδείας ετοιμάζει νομοθετική ρύθμιση για την αναβάθμιση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΔΕ), στο πλαίσιο εφαρμογής:
    Α. της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων, και,
    Β. της αξιολόγησης των 20.000 στελεχών εκπαίδευσης
    Αποστολή της ΑΔΙΠΔΕ , με τη νομική μορφή που έχει σήμερα, είναι η διασφάλιση υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού έργου στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στο πλαίσιο της αποστολής της η αρχή:
    αα) Αξιολογεί την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και
    ββ) υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού στη βελτίωση του σχεδιασμού της εθνικής στρατηγικής για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με στόχο την επιτυχή μετάβαση των μαθητών στη μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση, τη σταδιοδρομία και τη δια βίου μάθηση.
    β) Η Αρχή εγγυάται τη διαφάνεια όλων των δράσεών της στο πλαίσιο της αξιολόγησης της οργανωτικής διάρθρωσης και της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργο

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...