«Εξοικονομώ κατ’ Οίκον»: Η τηλεφωνιική γραμμή πληροφοριών

ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔20/04/2018 - 15:46 | Author: Ρούσσου Ασημίνα

Τηλεφωνική γραμμή για την υποστήριξη των ενδιαφερόμενων αναφορικά με το πρόγραμμα δημιούργησε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, το οποίο ανακοίνωσε, επίσης, ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα του θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι και την Κυριακή 29 Απριλίου 2018, ώστε οι ενδιαφερόμενοι σε όλες τις περιφέρειες της χώρας να ολοκληρώσουν και υποβάλλουν οριστικά τις αιτήσεις τους.

«Ζητούμενο είναι η διαδικασία να ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος, προκειμένου αμέσως μετά να ενεργοποιηθεί το επόμενο στάδιο (δήλωση επιλογής ή όχι λήψης δανείου) για το σύνολο των υποβεβλημένων (πλην των ειδικών περιπτώσεων, όπως κάτοικοι εξωτερικού, πρόσφατη απόκτηση ακινήτου κ.λπ., για τις οποίες προβλέπεται περαιτέρω έλεγχος από τον Δικαιούχο του Προγράμματος – Ε.Τ.Ε.ΑΝ. Α.Ε.)» τονίζει το .

Η γραμμή υποστήριξης που δημιουργήθηκε για διευκόλυνση των πολιτών, οι οποίοι έχουν εγγραφεί αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία υποβολής αίτησης, απαντά στα τηλέφωνα 213 1513780 και 213 1513781 τις εργάσιμες ημέρες από τις 10:00 έως τις 16:00. Τα ερωτήματα μπορούν να υποβάλλονται και μέσω e-mail, στο support.ekoii@prv.ypeka.gr.

Ακόμη, επισημαίνεται ότι αιτήσεις που εμφανίζονται ως «κλειδωμένες» στο σύστημα θα πρέπει πρώτα να ανακληθούν, καθώς δεν είναι επιτρεπτή η ύπαρξη, ταυτόχρονα, περισσότερων της μίας αίτησης για το ίδιο ΑΦΜ, και να επανυποβληθούν. Το ίχνος και το ιστορικό υποβολής αίτησης που ανακαλείται παραμένει στο σύστημα. Υπενθυμίζεται, ότι έχει ανακοινωθεί ο διπλασιασμός των πόρων του και πλέον αυτοί είναι επαρκείς για την κάλυψη των αιτήσεων που ακόμη δεν έχουν υποβληθεί οριστικά.

Σχετικά με τις Περιφέρειες Νοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου και Ιονίου, η θα ενεργοποιηθεί εκ νέου, για εγγραφή και υποβολή αιτήσεων, τη Δευτέρα 30 Απριλίου 2018 και θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι να καλυφθεί το σύνολο των πόρων προς διάθεση.

Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...
  • europalso

    ideascentral