Το άγχος για τα μαθηματικά δεν συνεπάγεται μόνο κακές επιδόσεις στα μαθηματικά

🕔31/10/2016 16:35
ΔΙΚΤΥΟ - Εκπ. Νέα
Θεωρείται ότι το βίωμα του άγχους για τα μαθηματικά-η νευρικότητα και η δυσφορία που σχετίζεται με την ενασχόληση με αυτά-για κάποιους εξασθενίζει την απόδοσή τους στο αντικείμενο αυτό. Όμως, μια νέα έρευνα έρχεται τώρα να δείξει ότι για άλλους το άγχος είναι συνδεδεμένο με βελτιωμένες, τουλάχιστον σε ένα βαθμό, επιδόσεις στα μαθηματικά. Ταευρήματαδημοσιεύονταιστο Psychological Science, περιοδικότης Association for Psychological Science. Σε δύο μελέτες, οι ερευνητές Zhe Wang, από το Πολυτεχνικό Ινστιτούτο και Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Virginia, Stephen Petrill, του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Ohio και οι συνεργάτες τους διαπίστωσαν ότι ένα μέτριο επίπεδο άγχους για τα μαθηματικά συσχετίστηκε με υψηλές επιδόσεις σε αυτά, μεταξύ των σπουδαστών που ανέφεραν υψηλό κίνητρο για τα μαθηματικά – μεταξύ των σπουδαστών που ανέφεραν ότι εκτιμούσαν τα μαθηματικά και αγκάλιαζαν τα μαθηματικά προβλήματα. Για εκείνους που είναι χαμηλά σε αυτό το είδος των κινήτρων, ωστόσο, το υψηλό άγχος για τα μαθηματικά φαίνεται να συνδέεται με χαμηλές επιδόσεις σε αυτά. «Τα ευρήματά μας δείχνουν ότι η αρνητική συσχέτιση μεταξύ του άγχους για τα μαθηματικά και της μάθησης των μαθηματικών δεν είναι καθολική», λένε η Wang και ο Petrill. «Το κίνητρο μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό ρυθμιστή για την αρνητική επίδραση του άγχους στα μαθηματικά». Ενώ…
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !