Τί γίνεται με το συνεχόμενο δίωρο για τη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας

🕔17/01/2016 17:30

Σχετικά με το συνεχόμενο δίωρο διδασκαλίας Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας

Η εγκύκλιος για τη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εκφράζει την άποψη ότι το συνεχόμενο δίωρο για τη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας “δεν είναι παιδαγωγικά ορθό” ενώ η άποψη αυτή καταρρίπτεται ουσιαστικά από άλλη Υπουργική Απόφαση που προτείνει, πέραν των ελληνικών μαθημάτων, να διδάσκεται και το μάθημα των Αγγλικών για τις Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις, σε συνεχόμενο δίωρο.

Η «απαγόρευση» του συνεχόμενου δίωρου για τη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στη σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων από τις σχολικές μονάδες ωστόσο το βασικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ07 και ΠΕ05 είναι ότι αποτελούν τη μόνη κατηγορία εκπαιδευτικών με υποχρέωση μετακίνησης σε εξαιρετικά μεγάλο αριθμό σχολικών μονάδων, γεγονός που μεταφράζεται σε μετακίνηση σε κατ’ ελάχιστον 4, κατά κανόνα 5 και συχνότατα σε 6 σχολικές μονάδες, ενώ έχουν καταγραφεί περιπτώσεις μετακίνησης μέχρι και σε 8 σχολικές μονάδες. Οι συνάδελφοι μας αυτοί περισσότερο χρόνο είναι καθημερινά στους δρόμους για τη μετακίνηση τους από σχολείο σε σχολείο παρά στις αίθουσες διδασκαλίας με ότι αυτό συνεπάγεται ( οικονομικό κόστος, κόπωση ,άγχος κτλ).

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω καλούμε

  • Το Υπουργείο Παιδείας στον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2016-2017, να συμπεριλάβει επίσης και το συνεχόμενο δίωρο της δεύτερης ξένης γλώσσας και κυρίως να προχωρήσει στη σύσταση νέων οργανικών για όλες τις ειδικότητες.
  • Τους σχολικούς συμβούλους να εγκρίνουν τα προγράμματα που προβλέπουν συνεχόμενο δίωρο διδασκαλίας για τη 2η Ξένη γλώσσα
  • Τη ΔΟΕ να αναδείξει το θέμα

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

Σάββας Σεχίδης Άγγελος Πούλος

Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !