Θ. Τσούχλος: Η αποδυνάμωση της Ομοσπονδίας και η ΔΑΚΕ

🕔16/06/2016 01:58

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 15/6/16

Υπό το βάρος των αντιδράσεων από σημαντικό αριθμό Ε.Λ.Μ.Ε., Επιστημονικών Ενώσεων και μεμονωμένων συναδέλφων συνήλθε το Δ.Σ.

της Ο.Λ.Μ.Ε. (14/6) για να τοποθετηθεί επί των αλλαγών στο Γυμνάσιο, αλλά και επί των προτάσεων της επιτροπής «Λιάκου».
Ο Γ.Γ. της Ομοσπονδίας Νίκος Παπαχρήστος δήλωσε ότι μετά από δύο εβδομάδες δεν υπάρχει κάποια συνολική εκτίμηση και ουσιαστικά η Ο.Λ.Μ.Ε. αδυνατεί να απαντήσει για τα ανωτέρω, όπως προηγούμενα έπραξε για τα ζητήματα της Τεχνικής Εκπαίδευσης. Παράλληλα, τόνισε ότι από τη θεσμική του θέση κατέθεσε την προηγούμενη εβδομάδα δύο κείμενα προς διαβούλευση και ψήφιση (αποφάσεις Υπουργού Παιδείας - πορίσματα επιτροπής «Εθνικού διαλόγου»), για τα οποία πλην της Δ.Α.Κ.Ε., οι υπόλοιπες παρατάξεις δεν τοποθετήθηκαν. Εκτίμησε δε ότι το όλο κλίμα δημιουργεί μεγάλη δυσλειτουργία και προκαλεί σημαντική αναταραχή στο σύνολο του κλάδου.


Η Δ.Α.Κ.Ε. με τις τοποθετήσεις των εκπροσώπων της στηλίτευσε τη(ν):

Α) διάκριση των μαθημάτων σε κύρια και δευτερεύοντα.

Β) ελαστικοποίηση στις αναθέσεις διδασκαλίας.

Γ) κατάργηση της μείωσης των ωρών διδασκαλίας των υπευθύνων εργαστηρίων και πληροφορικής.

Δ) μερική απάλειψη της Οικιακής Οικονομίας-Βιολογίας-Γεωγραφίας.

Ε) αναγκαστική μετακίνηση εξαιτίας των επερχόμενων αλλαγών σημαντικού αριθμού συναδέλφων σε τρία ή περισσότερα σχολεία.

Στ) απομείωση του Ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών.

Ζ) αναιτιολόγητη μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών.

Η) υφέρπουσα προσπάθεια του Υπουργείου να καταργηθεί η πρωινή προσευχή και η συμμετοχή των σχολείων στις παρελάσεις των Εθνικών μας Εορτών.


Το Δ.Σ. μετά από τη σθεναρή στάση της Δ.Α.Κ.Ε. αποφάσισε να απαιτήσει από το Υπουργείο την άμεση απόσυρση όλων όσων έχει εξαγγείλει και κάλεσε τους συναδέλφους σε παράσταση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 16/6 και ώρα 13.00.

Συμπερασματικά:

1)Οι προτεινόμενες αλλαγές κινούνται πιστά στη νεομνημονιακή λογική που υπηρετεί σε απόλυτο βαθμό η συγκυβέρνηση.

2)Ο όλος σχεδιασμός δεν βασίζεται σε παιδαγωγικές αρχές, απλά υπακούει στην πολιτική της μείωσης των δαπανών για την Παιδεία που υπαγορεύει το κουαρτέτο.

3)Σημαντικότατοι Εθνικοί πυλώνες όπως η Ορθοδοξία και ο Αρχαίος Ελληνισμός πλήττονται.

4)Η περιγραφική αξιολόγηση, η δραστική μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων, αλλά και η κατηγοριοποίηση τους σε κύρια και δευτερεύοντα θα διαλύσουν τον εκπαιδευτικό-παιδαγωγικό ιστό στα Γυμνάσια και θα επιφέρουν σημαντική αλλοίωση στη Δημόσια Παιδεία.

5)Σημαντικός αριθμός συναδέλφων μας αναπληρωτών θα παραμείνει σε καθεστώς ανεργίας κατά το νέο σχολικό έτος. Κάτι που θα έχει δραματικές επιπτώσεις στους ίδιους, στις οικογένειές τους αλλά και στη Δημόσια Εκπαίδευση.

6)Η παράταξη των ΣΥΝ.Ε.Κ. απεγνωσμένα επιχειρεί να προστατεύσει το Υπουργείο και τις επιλογές του προσπαθώντας έντεχνα να αοριστολογεί, να γενικεύει και να υπεκφεύγει.


7)Μεγάλη ευθύνη όμως για την αποδυνάμωση της Ομοσπονδίας, αλλά και του ίδιου του Δ.Σ. φέρουν και οι αριστερές κοινοβουλευτικές ή εξωκοινοβουλευτικές παρατάξεις. Προτάσσουν ιδεοληψίες, κομματισμό και αόριστες θέσεις, αντί να συμβάλλουν ουσιαστικά στην απομόνωση του φιλοκυβερνητικού συνδικαλισμού και των μεταμοντέρνων, θατσερικών απόψεων που έντεχνα επιχειρούν να επιβάλουν συγκεκριμένοι κύκλοι.

Με φιλικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Θ. Τσούχλος,
Μέλος Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε.
Μέλος Ε.Ε. Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε.
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !