Τέσσερα διαφορετικού είδους οργανικά κενά. Προχειρότητα και Δόλος του Βασίλη Γεωργιάδη

🕔12/09/2016 15:27
ΔΙΚΤΥΟ - Εκπ. Νέα
Οι τελευταίες 4-5 διαφορετικές ηγεσίες του υπουργείου ισχυρίζονται ότι επιτέλους για πρώτη φορά έχουν υπολογίσει τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό με ακρίβεια. Το ίδιο έχει ισχυριστεί και η τελευταία ηγεσία και μάλιστα ότι με βάση αυτούς τους υπολογισμούς έχει σχεδιάσει τον διορισμό 20.000 εκπαιδευτικών σε βάθος τριετίας. Φυσικά, καμία ηγεσία δεν έχει ανακοινώσει τι ακριβώς βρήκε. Ποιά είναι η ακρίβεια με την οποία ξέρει τα κενά; Και εν πάσει περιπτώσει τί ανάγκες υπάρχουν, έστω μια δεδομένη στιγμή, αφού είναι γνωστό ότι οι ανάγκες μεταβάλλονται από τις αλλαγές στο σύστημα εκπαιδευσης; Πρόσφατα ο τελευταίος υπουργός κ. Φίλης δήλωσε ότι ο υπολογισμός των κενών δεν είναι γρίφος… και είπε και άλλα για μικροσυμφέροντα που εμποδίζουν ή καθυστερούν το υπολογισμό των λειτουργικών κενών. Να βγάλουμε από την μέση πρώτα την διαφορά μεταξύ οργανικών και λειτουργικών κενών. Οργανικά κενά εκπαιδευτικού προσωπικού είναι τα κενά μόνιμου προσωπικού σε ένα σχολείο ή μια περιοχή μετάθεσης. Λειτουργικά κενά είναι τα έκτακτα κενά που προκύπτουν κάθε χρονιά από άδειες, αποσπάσεις και άλλα, άρα παύουν να υπάρχουν όταν γυρίσει το μόνιμο προσωπικό στις οργανικές του θέσεις. Όταν λοιπόν σχεδιάζει κάποιος τους διορισμούς υπολογίζει τα οργανικά κενά (συνήθως) όπως άλλωστε ορίζουν και οι ανάλογοι νόμοι. Η κατάσταση είναι…
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !