"Στήριξη και όχι υποβάθμιση του δικαιώματος των μαθητών για επαγγελματική εκπαίδευση"

🕔14/10/2016 19:59

«Στήριξη και όχι υποβάθμιση του δικαιώματος των μαθητών για επαγγελματική εκπαίδευση»

Το σοβαρό ζήτημα με την κατάργηση ορισμένων τμημάτων τάξεων των Επαγγελματικών Λυκείων () σε διάφορες περιοχές της χώρας και των συνεπαγόμενων προβλημάτων που δημιουργεί σε μαθητές, θίγει με Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ο βουλευτής και υπεύθυνος Παιδείας του Ποταμιού Γιώργος Μαυρωτάς.

Είναι γνωστή η αναστάτωση η οποία έχει προκληθεί στον χώρο της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης μετά την απόφαση του Υπουργού Παιδείας κ. Φίλη να κλείσει ορισμένα τμήματα σε ΕΠΑΛ, λόγω μικρού αριθμού μαθητών, αναγκάζοντας τους μαθητές είτε να αλλάξουν ειδικότητα είτε να μετακινηθούν σε άλλα ΕΠΑΛ που προσφέρουν τις εν λόγω ειδικότητες. Προφανώς κάτι τέτοιο σε συνθήκες οικονομικής κρίσης και ειδικά για ΕΠΑΛ σε ευαίσθητες και απομονωμένες νησιωτικές και ηπειρωτικές περιοχές καθίσταται πολύ δύσκολο με κίνδυνο την αύξηση της μαθητικής διαρροής.

Στην ερώτησή του προς τον Υπουργό ο κ. Μαυρωτάς ζητά επίσης ενημέρωση και τι πρόκειται να γίνει, σχετικά με καταγγελίες για μη έγκαιρη διανομή των βιβλίων ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ ακόμη και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, με αποτέλεσμα οι μαθητές να κάνουν μάθημα από φωτοτυπίες.

Το Ποτάμι διαρκώς όπως και στην πρόσφατη προ ημερησίας συζήτηση στη Βουλή για την Παιδεία μέσω του επικεφαλής Σταύρου Θεοδωράκη, τονίζει τη μεγάλη σημασία που έχει για τη χώρα και την ανάπτυξή της, η αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και η αποτελεσματική διασύνδεσή της με την παραγωγή. Για αυτό και μέσα στη δέσμη προτάσεων του, έχει ήδη αναφερθεί στην ίδρυση πρότυπων πειραματικών ΕΠΑΛ. Τέλος στέκεται απέναντι σε κάθε ενέργεια υποβάθμισης της επαγγελματικής εκπαίδευσης οι οποίες της καθιστούν στη συνείδηση της κοινωνίας ως το «αποπαίδι» του εκπαιδευτικού συστήματος όταν σε άλλες χώρες είναι το καμάρι της παιδείας.

Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !