Σημαντικές απώλειες ωρών διδασκαλίας μαθημάτων στα ΕΠΑ.Λ. από χρονοκαθυστέρηση αποστολής ύλης - οδηγιών & βιβλίων

🕔10/11/2016 09:23
ΔΙΚΤΥΟ - Εκπ. Νέα
Γράφει ο Κωνσταντίνος-Βίκτωρ Χατζησταμάτης, μέλος ΔΣ της Ένωσης Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών Στην επαγγελματική εκπαίδευση, όπως συμβαίνει σε όλες τις αναπτυξιακά προηγμένες Ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ένα αυστηρό χρονοεξαρτώμενο διδακτικό πλαίσιο δεξιοτήτων και γνώσεων, που θα πρέπει να κατέχουν οι αποφοιτώντας από το ανάλογο σχολείο. Οι συγκεκριμένες μάλιστα δεξιότητες και γνώσεις είναι πιστοποιημένες διότι οι μαθητές εκπαιδεύονται σε επάγγελμα. Η μη ύπαρξη των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων οδηγεί σε εξαγωγή επαγγελματιών χαμηλού προφίλ οι οποίοι και δύσκολα θα προσληφθούν αλλά και θα απασχοληθούν στο επάγγελμά τους. Ως εκ τούτου ένα πλήθος παραγόντων που προσομοιάζει με ωρολογιακό μηχανισμό γραναζιών καθορίζει την ομαλή λειτουργία ενός σχολείου επαγγελματικής εκπαίδευσης. Από τους θεμελιώδεις παράγοντες είναι η έγκαιρη αποστολή προσωπικού, ύλης - οδηγιών (Αναλυτικών Προγραμμάτων) και βιβλίων στους τομείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. από το Υπουργείο Παιδείας, έρευνας και Θρησκευμάτων. Σκοπός του σημερινού άρθρου είναι αποκλειστικά η εξέταση των παραγόντων της αποστολής ύλης - οδηγιών και βιβλίων σε σχέση με την χρονική τους ικανοποίηση, η αναφορά των επιπτώσεών τους και η σύνταξη προτάσεων, νηφάλια και χωρίς πολιτικές σκοπιμότητες, με γνώμονα το καλύτερο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και τους μαθητές που υπηρετεί. Σε ότι αφορά την χρονοκαθυστέρηση αποστολής ύλης και οδηγιών (Αναλυτικά Προγράμματα) η εικόνα στα ΕΠΑ.Λ.…
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !