Σενάρια : Νο2 και Νο3

🕔30/11/2016 16:50

30/11/16
Σήμερα πραγματοποιήθηκαν στο 2 αυτοσχέδια διδακτικά σενάρια. Το πρώτο υλοποιήθηκε στο μάθημα της γλώσσας όπου ένωσε α) την επικοινωνιακή τεχνική του διαλόγου με την κατανόηση κειμένου και τη ζωγραφική.

Αναλύσαμε τα βήματα που ακολουθούνται για έναν επιτυχή διάλογο και στη συνέχεια εφαρμόσαμε τη θεωρητική γνώση με βάση το κείμενο σελ 72 και τις ερωτήσεις κατανόησης κειμένου 1 έως 3. Παράλληλα, δεθήκαμε ως ομάδα αναφέροντας περιστατικά που έχουν να κάνουν με παιδικές σκανταλιές τόσο των μαθητών όσο και της δασκάλας.
Τέλος, εστιάσαμε στην φωτογραφία της εικόνας και αφού την αναλύσαμε ( τίτλο, περιγραφή, γιατί φανταζόμαστε ότι είναι έτσι),προχωρήσαμε στην ανάλυση των θερμών και ψυχρών χρωμάτων με βάση την άσκηση 4 σελ 73 , των βασικών και σύνθετων χρωμάτων , στην απορρόφηση ,τη σύνθεση, την ανάλυση του φωτός.

Το δεύτερο σενάριο πραγματοποιήθηκε στην ιστορία κι το ένωσε με το γνωστικό αντικείμενο των θρησκευτικών. Μελετήσαμε την Αργοναυτική εκστρατεία σελ 54 Βιβλίο ιστορίας κι εστιάσαμε στις Συμπληγάδες Πέτρες. Αναλύσαμε το γεγονός ότι ο κίνδυνος πολλές φορές συνδέεται με κάποιο πέρασμα που συμβολίζει την φυγή από αυτόν. Εδώ, παραθέσαμε από το βιβλίο των θρησκευτικών σελ 41 την έξοδο των Ισραηλιτών από την Αίγυπτο και αναζητήσαμε το κοινό σημείο των δύο μύθων. Θυμηθήκαμε πως είχαμε ξανασυναντήσει μια τέτοιου είδους ομοιότητα με τον Κατακλυσμό του Δευκαλίωνα και τον Κατακλυσμό του Νώε, και εξηγήσαμε πως αυτό οφείλεται στο γεγονός πως οι άνθρωποι, επειδή τα παλιά χρόνια δεν είχε αναπτυχθεί η επιστήμη προσπάθησαν προσπάθησαν με μύθους ( μυθολογία ) και θεόπνευστα κείμενα ( Παλαιά Διαθήκη) να εξηγήσουν τα φυσικά φαινόμενα. Με αφορμή ερώτηση μαθητή αναλύσαμε τη διαφορά ιστορίας, μυθολογίας , παλαιάς και καινής διαθήκης και τέλος αναφέραμε προφητείες για την έλευση του Χριστού στα αρχαιοελληνικά κείμενα, όπως η προφητεία της Σύβιλλάς , που αποτέλεσε και το επιχείρημα της Αγίας Αικατερίνης για την μεταστροφή των 50 σοφών που της έφεραν μπροστά της. Επεξεργαστήκαμε τη φωτογραφική πηγή νο 3 σελ 55 βιβλίου και ανατέθηκε στο σπίτι ως εργασία η άσκηση 2 σελ 22 ΤΕ ιστορίας. Οι μαθητές πέρα από την άσκηση έχουν να μάθουν με βάση τις λέξεις κλειδιά το μάθημα της ιστορίας σελ 54 και των θρησκευτικών σελ 41.
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !