Ψηφιακές Εφαρμογές για την Ακρόπολη των Αθηνών

🕔05/08/2016 21:38

Η Ζωφόρος του Παρθενώνα

Μια ψηφιακή εφαρμογή για την παρουσίαση της ζωφόρου του Παρθενώνα. Οι θεατές εισάγονται στη θεματολογία της ζωφόρου, μπορούν να πλοηγηθούν σε συγκεκριμένα μέλη και να αντλήσουν πληροφορίες για κάθε σκηνή που απεικονίζεται.

Τα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα εκαπαιδευτικά παιχνίδια της εφαρμογής απευθείας στο διαδίκτυο.
Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού - Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης - Α 'Εφορεία Προϊστορικών & Κλασικών Αρχαιοτήτων και το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ).



Αθηνά, θεά της Ακρόπολης

Μια ψηφιακή εφαρμογή για τη θεά Αθηνά, μια θεότητα άμεσα συνδεδεμένη με την Αθήνα, την πόλη που φέρει το όνομά της, και την Ακρόπολη. Οι θεατές καλούνται να ψάξουν για αντικείμενα (αφιερώματα, αγάλματα, ανάγλυφα, αγγεία) που σχετίζονται με τη θεά ανάμεσα στα διάφορα εκθέματα του Μουσείου της Ακρόπολης. Κάθε αντικείμενο απηχεί τη σημασία της θεάς Αθηνάς στη σφαίρα της αρχαίας παράδοσης, της καθημερινής ζωής και της καλλιτεχνικής παράστασης.
Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού - Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης - Α 'Εφορεία Προϊστορικών & Κλασικών Αρχαιοτήτων και το Μουσείο της Ακρόπολης με μια επιχορήγηση που παρέχεται από το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

Το πρόγραμμα Γλαύκα

Μια διαδικτυακή εφαρμογή για παιδιά με θέμα την αποκατάσταση των μνημείων της Ακρόπολης. Πρωταγωνιστής είναι η Γλαύκα, ένα ιπτάμενο ρομπότ που εκπροσωπεί την εφαρμογή και αναλαμβάνει την επικοινωνία της με το παιδί. Στόχος της εφαρμογής είναι η γνωριμία με τις φθορές, τα αίτια και τα είδη των επεμβάσεων, με τα επαγγέλματα των ανθρώπων που πραγματοποιούν τα αναστηλωτικά έργα καθώς και με τις σύγχρονες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται σε αυτά.
Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από την Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος "ΕΣΠΑ 2007-2013".

Αποθετήριο εκπαιδευτικού περιεχομένου για την Ακρόπολη

Το αποθετήριο εκπαιδευτικού περιεχομένου για την Ακρόπολη ενσωματώνει υλικό του Τομέα Ενημέρωσης και Εκπαίδευσης της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης και υποστηρίζει με δυναμικό τρόπο την αναπαράσταση και ερμηνεία του παρελθόντος. Εκπαιδευτικοί, μαθητές και οικογένειες μπορούν να πλοηγηθούν στο αποθετήριο και να εμπλουτίσουν τόσο το μάθημα στο σχολείο όσο και την επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και στο μουσείο Ακρόπολης. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από την ΥΣΜΑ και το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ).


Χρωμάτισε την Πεπλοφόρο

Mέσα από το ψηφιακό παιχνίδι «Χρωμάτισε την Πεπλοφόρο», οι εικονικοί επισκέπτες μπορούν να διαλέξουν το πινέλο και τα χρώματα που επιθυμούν, χρωματίζοντας το άγαλμα της Πεπλοφόρου και αποθηκεύοντας ή τυπώνοντας το έργο τους όσες φορές επιθυμούν και με πολλές απίθανες παραλλαγές. Πρόκειται για μία εφαρμογή που δημιουργήθηκε από το Μουσείο της Ακρόπολης σε συνεργασία με την ΥΣΜΑ στο πλαίσιο του προγράμματος «Μια μέρα στο Μουσείο Ακρόπολης».

Πηγή: http://www.ysma.gr/
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !