Ψηφιακά παιχνίδια ως εργαλεία μάθησης για παιδιά με αυτισμό

🕔21/04/2016 00:10
specialeducation

  • Χαϊδή Ειρήνη, Παπανικολάου Βασίλης, Κίργινας Σωτήρης Μεταπτυχιακοί φοιτητές στο ΠΜΣ «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση» ΤΕΑΠΗ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Γκούσκος Δημήτρης, Λέκτορας Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ Πανεπιστημίου Αθηνών
  • Μεϊμάρης Μιχάλης,Καθηγητής Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ Πανεπιστημίου Αθηνών

Η χρήση ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία προωθεί τη διαδραστικότητα και την εξασθένιση των εντάσεων, προωθεί ενεργητικά εκπαιδευτικά μοντέλα και προσφέρει νέες δυνατότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και μάθησης.

Το ψηφιακό παιχνίδι, δίνει τη δυνατότητα εισαγωγής του μαθητή με αυτισμό σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον που είναι προβλέψιμο, δεν περιέχει κοινωνικά ερεθίσματα και τον βοηθά να διατηρήσει την προσοχή και του σε μια δραστηριότητα.

Στόχος της παρούσας ανακοίνωσης είναι μέσα από μια επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας να παρουσιάσει τα σύγχρονα ευρήματα για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στο χώρο της ειδικής αγωγής, να παρουσιάσει κατάλληλα παιχνίδια για την εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό και τέλος μέσα από εφαρμογή σε βαθμίδα της Ειδικής Αγωγής να παρουσιάσει τα ευρήματα της έρευνάς μας.

  • Η εργασία είναι διαθέσιμη εδώ.
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !