Πρόταση για αξιοποίηση λογισμικού για μάθημα μέσα από το παιχνίδι Bingo

🕔01/09/2016 11:44
sch Νέα της εκπαίδευσης

Το παιχνίδι στη διάρκεια του συσχετίζει τις διανοητικές διεργασίες του μαθητή με ευχάριστα συναισθήματα που τον προδιαθέτουν θετικά απέναντι στην εκπαιδευτική διαδικασία και δημιουργούν προϋποθέσεις για ενεργητική μάθηση. Ένα παιχνίδι κατάλληλο για κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα και γνωστικό αντικείμενο είναι το παιχνίδι Bingo στο οποίο οι παίκτες/μαθητές προσπαθούν να διαγράψουν όλες τις απαντήσεις στην καρτέλα που κρατούν στα χέρια τους, απαντήσεις που βρίσκουν/υπολογίζουν/μαντεύουν οι ίδιοι μέσα από ένα σύνολο ερωτήσεων/ασκήσεων που επιλέγει να διαπραγματευτεί ο εκπαιδευτικός στην τάξη.

Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !