Πλαίσιο οπισθοδρόμησης

🕔16/09/2016 01:47
ΔΙΚΤΥΟ - Εκπ. Νέα
Το χαρακτηριστικό της νέας σχολικής χρονιάς δεν είναι ότι τα άνοιξαν με λιγότερα ή περισσότερα προβλήματα διαχείρισης προσωπικού, αλλά ότι ξεκινούν με νέο πλαίσιο σε όλες σχεδόν τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Υποτίθεται δε ότι το νέο πλαίσιο είναι αποτέλεσμα εθνικού διαλόγου. Ενός διαλόγου που δεν υπήρξε στην ουσία, όχι μόνο γιατί είχε επικοινωνιακά χαρακτηριστικά, αλλά και γιατί δεν έγινε στο πραγματικό συνθετικό προβλεπόμενο όργανο της Πολιτείας, στο Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας. Ταυτόχρονα με τον «διάλογο-αντιπερισπασμό», το υπουργείο Παιδείας προχώρησε σε αποσπασματικές νομοθετικές πρωτοβουλίες και ρυθμίσεις. Σε μια συγκυρία που η κυβερνητική πολιτική δεν μπορεί να ικανοποιήσει τις οικονομικές της υποσχέσεις, παρέχει «θεσμικό αίμα» στις φίλα προσκείμενες συνδικαλιστικές ομάδες, ώστε να παραμείνουν συσπειρωμένες. Η λογική του ελέγχου της διοίκησης της εκπαίδευσης οδήγησε σε «λαϊκίστικα» νομοθετήματα για τις επιλογές των στελεχών εκπαίδευσης, που εκτός από την καταστρατήγηση των αρχών της διοικητικής επιστήμης, δημιούργησε ενστάσεις και αμφισβήτηση της νομιμότητας των ρυθμίσεων. Αλλά και οι πρόσφατες παρεμβάσεις σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια, διαπνέονται από ιδεοληψίες και την εξυπηρέτηση συντεχνιακών λογικών. Η εξοικονόμηση προσωπικού με την περικοπή προγραμμάτων, όπως η ευέλικτη ζώνη, η θεατρική αγωγή, η πληροφορική, το project, είναι οπισθοδρόμηση. Η αποδόμηση του μορφωτικού χαρακτήρα του Γυμνασίου με τον διαχωρισμό…
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !