Περπάτημα ή τρέξιμο; Ποιο είναι κατάλληλο για εσάς;

🕔18/10/2016 22:41

Το περπάτημα και το τρέξιμο είναι δύο εύκολοι τρόποι για να γυμναστείτε, αλλά ποιος είναι αυτός που σας ταιριάζει καλύτερα;


Η γυμναστική αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της υγιεινής ζωής και έχει αποδειχθεί ότι 30 λεπτά άσκησης την ημέρα βελτιώνουν τη συνολική υγεία και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών.

Η αερόβια άσκηση ειδικότερα είναι σημαντική για την καρδιαγγειακή υγεία. Όταν μιλάμε για αερόβια άσκηση, δύο τύποι ασκήσεων έρχονται συνήθως στο μυαλό μας: το περπάτημα και το τρέξιμο. Το ερώτημα είναι: ποιος είναι ο καταλληλότερος για εσάς; Συγκρίνοντας τα οφέλη και τα αποτελέσματα και των δύο, θα μπορέσετε να επιλέξετε ποιος ταιριάζει περισσότερο στους στόχους και τον τρόπο ζωής σας.
Κοινά οφέλη από το τρέξιμο και το περπάτημα
Αναμφισβήτητα, τόσο το τρέξιμο όσο και το περπάτημα προσφέρουν συγκεκριμένα οφέλη για την υγεία. Με όποια δραστηριότητα και αν ασχολείστε, σίγουρα κερδίζετε κάτι από τα παρακάτω:
  • Χάνετε κιλά και διατηρείστε όταν φτάσετε στο υγιές βάρος που επιθυμείτε
  • Βελτιώνεται η ποιότητα του ύπνου και η διάθεσή σας γενικά
  • Αυξάνονται τα επίπεδα ενέργειάς σας
  • Μειώνεται ο κίνδυνος καρδιακών νοσημάτων, καρκίνου και διαβήτη
  • Εξοικονομείτε χρήματα - είναι προσιτές δραστηριότητες και μπορείτε να τις κάνετε οπουδήποτε
Γιατί το περπάτημα είναι κατάλληλο για εσάς
Tο περπάτημα είναι ιδανική άσκηση, ιδιαίτερα για αρχάριους. Αν ξεκινάτε για πρώτη φορά να γυμνάζεστε με πρόγραμμα, είναι το καλύτερο ξεκίνημα. Πρόκειται για μέτρια αερόβια άσκηση που σας βοηθάει να αποκτήσετε αντοχή.
Είναι ιδανικό για όσους στοχεύουν να χάσουν πολύ βάρος, για όσους ασκούνται μετά από τραυματισμό ή έχουν άλλα προβλήματα υγείας. Έχει λιγότερες επιπτώσεις από το τρέξιμο και προκαλεί λιγότερη πίεση στις αρθρώσεις. Για να κάψετε περισσότερες θερμίδες, περπατήστε σε ανηφόρες στο ύπαιθρο ή αυξήστε την κλίση στο διάδρομο.
Γιατί το τρέξιμο είναι κατάλληλο για εσάς
Το τρέξιμο είναι ιδανικό για τους ήδη μυημένους στην αερόβια άσκηση που έχουν καλή φυσική κατάσταση. Έχει περισσότερες επιπτώσεις από το περπάτημα οπότε προκαλεί περισσότερη πίεση στις αρθρώσεις. Έχει, ωστόσο, το πλεονέκτημα να περιορίζει την απώλεια μυϊκής και οστικής πυκνότητας του σώματος.
Το τρέξιμο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσετε βάρος, καθώς καίτε περισσότερες θερμίδες σε λιγότερο χρόνο απ’ ό,τι με το περπάτημα. Αν ξεκινήσατε μόλις, τότε η εναλλαγή ανάμεσα σε τρέξιμο και περπάτημα θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την αντοχή σας και να καλύψετε περισσότερα χιλιόμετρα.
Επιπλέον, με το τρέξιμο έρχεστε σε επαφή με άλλα άτομα στην περιοχή σας, είτε τρέχοντας ανά ομάδες είτε συμμετέχοντας σε τοπικούς αγώνες. Υπάρχει μεγάλο αίσθημα συντροφικότητας ανάμεσα στους δρομείς.
Πριν ξεκινήσετε το περπάτημα ή το τρέξιμο, συμβουλευτείτε το γιατρό σας για να βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε ή να αλλάξετε το πρόγραμμα εκγύμνασής σας. Για να αποφύγετε τους τραυματισμούς όταν γυμνάζεστε, φροντίστε να μένετε πάντα σε φόρμα και να φοράτε τα κατάλληλα παπούτσια. Προσπαθήστε επίσης να μένετε ενυδατωμένοι, κυρίως όταν έχει πολύ ζέστη το καλοκαίρι και κρύο το χειμώνα. Και κυρίως, επιλέξτε μια δραστηριότητα που σας αρέσει! Αν απολαμβάνετε αυτό που κάνετε, είναι πολύ πιο πιθανό να συνεχίσετε την άσκηση μακροπρόθεσμα.
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !