ΠΕΚΑΠ: Παράσταση Διαμαρτυρίας στο ΥΠΠΕΘ για τη στοχοποίηση των Καθηγητών Πληροφορικής

🕔22/09/2016 14:43
ΔΙΚΤΥΟ - Εκπ. Νέα
Αθήνα, 21 Σεπτεμβρίου 2016 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Παράσταση Διαμαρτυρίας στο ΥΠΠΕΘ για τη στοχοποίηση των Καθηγητών Πληροφορικής Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) καταγγέλλει τη προσπάθεια απαξίωσης των εκπαιδευτικών ΠΕ19/20 και υποβάθμισης της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας, που επιχειρείται από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. Μετά από τη μείωση των ωρών στο Δημοτικό Σχολείο και την κατάργηση της 3ώρης εργαστηριακής απασχόλησης που ψηφίστηκε στο τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς από την κυβερνητική πλειοψηφία, ο Υπουργός Παιδείας αποφασίζει ξαφνικά να αλλάξει τις «Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας της Α ́ και Β ́ τάξης Γενικού Λυκείου και Α ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου». Με την Υ.Α. 152929/Δ2/19-9-2016, από το τρέχον σχολικό έτος 2016-2017 δεν ισχύει η στήριξη από τους καθηγητές της Πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα στους συναδέλφους που υπηρετούν στα Γενικά Λύκεια. Υπενθυμίζουμε ότι η παραπάνω ρύθμιση ίσχυε από το σχολικό έτος 2013–2014, κατόπιν σχετικής πρωτοβουλίας της Ένωσής μας. Θεωρούσαμε τότε και υποστηρίζουμε σήμερα, ότι ο καινοτόμος θεσμός των Ερευνητικών Εργασιών δε μπορεί να αποδώσει τα αναμενόμενα, αν…
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !