ΠΕΚΑΠ: Καταγγελία για σκόπιμες και μεθοδευμένες ενέργειες από το Ι.Ε.Π.

🕔05/10/2016 15:23
ΔΙΚΤΥΟ - Εκπ. Νέα
Αθήνα, 5 Οκτωβρίου 2016 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Καταγγελία για σκόπιμες και μεθοδευμένες ενέργειες από το Ι.Ε.Π. Σύμφωνα με την Επιστολή των Πληροφορικής προς το Ι.Ε.Π. (1/10/2016), η μοναδική πρόταση για τον εξορθολογισμό της ύλης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που δεν εγκρίθηκε, αφορά την Επιτροπή για την ύλη του μαθήματος Πληροφορικής – Τ.Π.Ε. το οποίο διδάσκεται στα Δημοτικά Σχολεία. Hεπίσημη αιτιολόγηση είναι οι αντιδράσεις Πανεπιστημιακών Καθηγητών Παιδαγωγικών Τμημάτων, οι οποίοι θεώρησαν ότι η πρόταση ήταν «πολύ υπέρ της Πληροφορικής». Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.), καταγγέλλει ως μεθοδευμένες τις ενέργειες αυτές από το Ι.Ε.Π., με σκοπό να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας της πρότασης της Επιτροπής και να αλλάξουν οι παιδαγωγικοί και διδακτικοί στόχοι του μαθήματος, προκειμένου να μην απαιτείται εκπαιδευτικός Πληροφορικής για τη διδασκαλία του. Εκφράζει δε, την έντονη διαμαρτυρία της για την απαράδεκτη στάση που τηρεί το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. αλλά και την αποφασιστικότητά να αντιμετωπίσει τέτοιου είδουςπρακτικές. Η Ένωσή μας, από τον Ιούλιο, με σχετικό Δελτίο Τύπου (7/7/2016) και με αφορμή τη συγκρότηση της παραπάνω Επιτροπής είχε επισημάνει, μεταξύ άλλων, ότι είναι απαραίτητη η διδασκαλία του μαθήματος Τ.Π.Ε. αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς ΠΕ19/20, για την άρτια εκπαίδευση των μαθητών στις ψηφιακές τεχνολογίες, μέσα σε…
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !