Οι καλοκαιρινές διακοπές στα σχολεία της Ευρώπης και οι τεμπέληδες Έλληνες του ΟΟΣΑ

🕔14/08/2016 01:35
ΔΙΚΤΥΟ - Εκπ. Νέα
Η άποψη ότι οι Έλληνες μαθητές και εκπαιδευτικοί είναι προνομιούχοι μάλλον αποτελεί μια ακόμα μυθολογία που βρήκε φρέσκο χώμα να φυτρώσει στη χώρα μας. Η εργασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών πρέπει να κρίνεται με βάση όσα δημιουργούν μέσα και γύρω από το χώρο του σχολείου και όχι με δείκτες τύπου "δουλεύουμε μία ώρα λιγότερο από τη Σουαζιλάνδη άρα πρέπει να αυξήσουμε το για να πιάσουμε τους ρυθμούς ανάπτυξης της συμπαθούς Σουαζιλάνδης". Τι θα επιτευχθεί αν αυξηθεί απλώς το ωράριο ενός εργαζομένου ενώ η επίλυση των ουσιαστικών προβλημάτων παραμείνει μηδενική; Αποδεδειγμένα, το επάγγελμα του μαθητή και του εκπαιδευτικού δεν είναι εύκολο. Αποδεδειγμένα γιατί έτσι συμβαίνει απ' άκρη σ' άκρη της γης. Εκτός κι αν στα αλήθεια υπάρχει έστω και ένας λογικός άνθρωπος που πιστεύει ότι συνωμότησε παγκοσμίως η Παλιά, η Νέα και η Επόμενη Διεθνής Τάξη Πραγμάτων, το Κεφάλαιο, οι ισχυροί του πλανήτη, οι εφοπλιστές και δε ξέρω ποιος άλλος, για να "κάθονται" ΣΕ ΟΛΕΣ (μα σε όλες) τις χώρες του κόσμου, παρόμοια διαστήματα, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί τους. Αυτό δε θα μπορέσει να το απαντήσει κανείς που μιλάει για "καθισιό". Δε θα δακρύσουμε με το διάσημο κλισέ της UNICEF ότι 1 ώρα στο σχολείο ισούται με…
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !