Οδηγός ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών στη Β/μια εκπαίδευση

🕔19/11/2016 14:22

Οι αποτελούν την πολυπληθέστερη κατηγορία ειδικών
εκπαιδευτικών αναγκών και απασχολούν σημαντικό αριθμό μαθητών, γονέων,
εκπαιδευτικών και ερευνητών από πολλούς επιστημονικούς χώρους.

Όπως αναφέρει η Παντελιάδου (2004) τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με
Μαθησιακές Δυσκολίες είναι αυξημένα και αφορούν τόσο στο γνωστικό όσο και στο
συναισθηματικο-κοινωνικό τομέα.
Αν και τα πιο συχνά και σοβαρά προβλήματα αφορούν στην κατανόηση και στην
παραγωγή του γραπτού λόγου, δυσκολίες εμφανίζονται επίσης στα μαθηματικά και στην
κατανόηση των εννοιών στις φυσικές επιστήμες. Οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες
αντιμετωπίζουν επίσης σημαντικά προβλήματα στην αξιοποίηση γνωστικών και
μεταγνωστικών στρατηγικών, ενώ παράλληλα εμφανίζουν δυσκολίες στις στρατηγικές
μελέτης, στην παρακολούθηση της διδασκαλίας και αυξημένο άγχος και αποτυχία στις
εξετάσεις. Συνέχεια από ΕΔΩ
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !