Ο βοηθητικός ρόλος του εκπαιδευτικού στο μάθημα των μαθηματικών χρησιμοποιώντας την έρευνα και τον πειραματισμό

🕔08/11/2016 22:14
Ανακοινώσεις Αιρετού ΠΥΣΠΕ
Η θεωρία του Jerome Bruner που αφορά την μάθηση των μέσω της ενεργητικής συμμετοχής των μαθητών είναι μία από της καταλληλότερες θεωρίες στην εκπαιδευτική πράξη. Το πλεονέκτημα της θεωρίας αυτής είναι ότι ο Bruner συνιστά στους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν … Συνέχεια →
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !