Ο Υπουργός Παιδείας θυσιάζει την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών εργαστηρίων στο βωμό των μνημονιακών πολιτικών που με τόση αφοσίωση υπηρετεί.

🕔13/05/2016 12:31

Κατάργηση Εργαστηριακής Απασχόλησης

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δεν σταματά να εκπλήσσει δυσάρεστα τον εκπαιδευτικό κόσμο.

Με κλειστά τα σχολεία λόγω των διακοπών του Πάσχα και ενώ είναι σε εξέλιξη ο πολυδιαφημισμένος «Εθνικός και Κοινωνικός Διάλογος για την Παιδεία», κατέθεσε τροπολογία και η κυβερνητική πλειοψηφία τη ψήφισε (Νόμος 4386/2016), σύμφωνα με την οποία καταργείται η τρίωρη εργαστηριακή απασχόληση για τους Υπεύθυνους των Εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσια και Γενικά Λύκεια). Ο σκοπός είναι προφανής και δεν είναι άλλος από την εξοικονόμηση ωρών και εκπαιδευτικού προσωπικού, με συνέπεια την υποβάθμιση και συρρίκνωση του παρεχόμενου έργου, τόσο στα μαθήματα Πληροφορικής όσο και στα υπόλοιπα μαθήματα και τις σχολικές δραστηριότητες των σχολικών μονάδων. Παρά τις υποσχέσεις για διορισμούς, ο Υπουργός Παιδείας επιλέγει να θυσιάσει την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών εργαστηρίων στο βωμό των μνημονιακών πολιτικών που με τόση αφοσίωση υπηρετεί.

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) καταδικάζει την απαράδεκτη αυτή μεθόδευση και υπενθυμίζει ότι με δική της πρωτοβουλία θεσπίστηκε, πριν δέκα χρόνια, η τρίωρη εργαστηριακή απασχόληση (Αρ.Πρωτ.56066/Γ7/5-6-2006) λόγω της συχνής χρήσης των εργαστηρίων «Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ», στα πλαίσιο της αξιοποίησης των εκπαιδευτικών λογισμικών που είχαν αποκτήσει οι σχολικές μονάδες. Από τότε έως και σήμερα, η χρήση και η λειτουργία των εργαστηρίων αυξάνει συνεχώς καθώς αποτελεί το βασικό πυρήνα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του διδακτικού έργου. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι είναι απαραίτητη η διατήρηση της εργαστηριακής απασχόλησης, προκειμένου να υπάρχει αποτελεσματική υποστήριξη, ουσιαστική συντήρηση των ηλεκτρονικών υπολογιστών αλλά και ορθή και επαρκή άσκηση των καθηκόντων από τον Υπεύθυνο του εργαστηρίου.

Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου να διορθώσει άμεσα, σε προσεχές νομοσχέδιο για την Παιδεία, τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Αποτελεί, άλλωστε, χρέος της Πολιτείας, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες για την ελληνική κοινωνία στιγμές, να μην κάνει «εκπτώσεις» στη ψηφιακή εκπαίδευση της νέας γενιάς.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !