Ντόμινο προσφυγών από καθηγητές Αισθητικής Αγωγής, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής : Το θέμα παίρνει και νομικές διαστάσεις «Ένας δάσκαλος δεν είναι ικανός για όλα τα μαθήματα»

🕔27/09/2016 11:57
ΔΙΚΤΥΟ - Εκπ. Νέα
Ντόμινο από την απόφαση του υπουργείου Παιδείας να δώσει τα μαθήματα της Αισθητικής Αγωγής (Θεατρική Αγωγή, Εικαστικά και Μουσική), της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής δεύτερη ανάθεση στους δασκάλους Ντόμινο δικαστικών προσφυγών ξεκινά από ειδικότητες εκπαιδευτικών που πλήττονται από την αντιεπιστημονική και αντιεπαγγελματική υπουργική απόφαση του Ν. Φίλη ( ΦΕΚ για τη λειτουργία του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, Αρ.Φ. 1324, 11 Μαΐου 2016). Με ντιρεκτίβα ο Υπουργός Παιδείας έδωσε τα μαθήματα της Αισθητικής Αγωγής (Θεατρική Αγωγή, Εικαστικά και Μουσική), της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής δεύτερη ανάθεση στους δασκάλους, προκειμένου να «μπαλώσει» με προχειρότητα τις τρύπες που προκάλεσε το ενιαίου τύπου σχολείο του θίγοντας εργασιακά δικαιώματα και κυρίως τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και των παιδιών μας. Η παραπάνω αντιπαιδαγωγική απόφαση προκάλεσε και την αντίδραση πανεπιστημιακών δασκάλων ενώ 44 σχολικοί σύμβουλοι έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου, προειδοποιώντας ότι η έλλειψη ειδικών γνώσεων σε συνάρτηση με τις υπέρμετρες απαιτήσεις κατά τη διδασκαλία μπορούν να επισύρουν μόνιμες βλάβες στην υγεία των μαθητών και στην ανάπτυξή τους. Όσο και αν διατυμπανίζει ο Υπουργός Παιδείας ότι ο δάσκαλος είναι ικανός για όλα, εμείς και όλες οι έρευνες παγκοσμίως θα αντιτείνουμε ότι ο καλός δάσκαλος πάνω από όλα είναι καλός γνώστης του αντικειμένου που…
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !