Μελέτη της Ε.Ε. για την επίδραση της online διαφήμισης στα παιδιά

🕔04/10/2016 14:20
saferinternet
Τα περνούν πλέον πάρα πολύ χρόνο online και η τηλεόραση σε μεγάλο βαθμό έχει αντικατασταθεί από το Διαδίκτυο και στο χώρο της διαφήμισης στην Ευρώπη, με συνέπεια τα παιδιά πολλές φορές να εκτίθενται σε επικίνδυνες online πρακτικές μάρκετινγκ. Γι’ αυτόν το λόγο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χρηματοδότησε μια εκτεταμένη μελέτη ως προς την επίδραση των πρακτικών αυτών στη συμπεριφορά των παιδιών με τα...
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !