Κομισιόν: Λάθος όλες οι αλλαγές Φίλη στην παιδεία

🕔24/11/2016 15:59
ΔΙΚΤΥΟ - Εκπ. Νέα
Σφοδρή κριτική για όσα συμβαίνουν στο χώρο της εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια ασκεί η Κομισιόν με την «Εκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης του 2016» κατακεραυνώνοντας, μεταξύ άλλων, και το σχέδιο Φίλη για το σχολείο κάνοντας λόγο για οπισθοδρόμηση. Η έκθεση επικεντρώνεται επίσης στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών για την οποία σημειώνει ότι «κακώς έχει διακοπεί», στις απογοητευτικές επιδόσεις των μαθητών στην ανάγνωση και τα μαθηματικά και στον ψηφιακό αναλφαβητισμό καθώς η Ελλάδα βρίσκεται στην 26η θέση ανάμεσα στις 28 χώρες της ΕΕ στον δείκτη ψηφιακής οικονομίας και κοινωνίας. Κωδικοποιημένες οι παρατηρήσεις των συντακτών της έκθεσης, όπως γράφει η Καθημερινη είναι: - Κακώς έχει σταματήσει η αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών. «Δεδομένης της θετικής επίδρασης που μπορούν να έχουν η αυτονομία και η λογοδοσία στις εκπαιδευτικές επιδόσεις, θεωρείται ανησυχητικό ότι έχουν ανασταλεί οι διαδικασίες για την αξιολόγηση (αυτοαξιολόγηση για τα σχολεία και ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών), ακόμη και στην ιδιωτική εκπαίδευση». - Ο νέος τύπος ολοήμερων σχολείων, που εφαρμόστηκε πρώτη φορά φέτος, αποτελεί υποβάθμιση. «Εφαρμόζεται σε μεγαλύτερο αριθμό σχολείων, στην πραγματικότητα ωστόσο πρόκειται για λιγότερο φιλόδοξη εκδοχή του νέου ολοήμερου σχολείου που προβλεπόταν παλαιότερα. Ο νόμος δεν προβλέπει την οργάνωση ολοκληρωμένων απογευματινών δραστηριοτήτων μετά τη λήξη της πρωινής…
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !