Η διπλή όψη της "Black Friday"

🕔28/11/2016 09:34

Άσπρη μέρα είδαν τα εμπορικά την προηγούμενη Παρασκευή με αφορμή την "Black Friday". Το αμερικάνικο έθιμο εφαρμόστηκε φέτος για πρώτη φορά επισήμως στην Ελλάδα και υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση από το καταναλωτικό κοινό.

της Αρτεμις Μάντη

Τα εμπορικά κέντρα είχαν ανακοινώσει εδώ και μία εβδομάδα γενναίες εκπτώσεις με τους Έλληνες να σχηματίζουν ουρές από νωρίς έξω από τα καταστήματα. Όπως δήλωσε στο Briefingnews.gr ιδιοκτήτης καταστήματος σε εμπορικό κέντρο , η κίνηση πήγε ανέλπιστα καλά, ενώ θύμιζε παλιές εορταστικές περιόδους. "Επιλέξαμε να κάνουμε μεγάλες εκπτώσεις και να το προωθήσουμε στον κόσμο, κάτι που μας βοήθησε να έχουμε θετικό πρόσημο μετά από καιρό".

Ωστόσο η εικόνα δεν ήταν ίδια σε μικρά συνοικιακά μαγαζιά. Ο κόσμος για άλλη μια φορά προτίμησε να βρεθεί στα εμπορικά κέντρα με μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Ο συνδυασμός της εξοντωτικής φορολόγησης των επιχειρήσεων με την οικονομική δυσχέρεια των Ελλήνων, οδηγεί τους μικροεμπόρους σε απόγνωση, γεγονός που επιβεβαιώνεται στις δηλώσεις ιδιοκτήτη καταστήματος στο Briefingnews.gr. "Η κατάσταση είναι απελπιστική. Τα μαγαζιά είναι άδεια είτε είναι "Black Friday " είτε Κυριακή που είμαστε ανοιχτά είτε εκπτώσεις. Οι εμπορικοί σύλλογοι των δήμων πρέπει να αναλάβουν δράση για να μην δούμε μπαράζ λουκετων."

Το υπουργείο Οικονομίας πάντως, εξετάζει αλλαγές στις ημερομηνίες και στη συχνότητα των εκπτώσεων με σκοπό την ενίσχυση της αγοράς.

Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !