Φιλική επίλυση διαφορών, διαπραγμάτευση

🕔04/01/2016 21:22

Πόσο μπορεί να ωφελήσει η τεχνική των διαπραγματεύσεων ομάδας μεσολαβητών στην
επίλυση συγκρούσεων μεταξύ μαθητών στα σχολεία;

Το καινοτόμο πρόγραμμα κατά της ενδοσχολικής βίας «Σχολικός διαμεσολαβητής» που υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 2013-14 στην τάξη ΣΤ’2 του Πειραματικού Σχολείου Σερρών είχε στόχο την εδραίωση κουλτούρας διαμεσολάβησης και αποδοχής μεταξύ των μαθητών.

Θεμελιώδεις τεχνικές επίτευξης ειρηνικής επίλυσης διαφορών στο σχολείο είναι οι ομόφωνα συμφωνημένοι κανόνες δράσης, η εμπιστευτικότητα και εχεμύθεια,
ο αμοιβαίος σεβασμός, η ισότητα και ουδετερότητα, η αποφυγή συγκρούσεων συμφερόντων, η ενεργητική ακρόαση, η αναγνώριση συναισθημάτων, ο διάλογος, η (θετική) αποδοχή του άλλου και του εαυτού, η θετική αναπλαισίωση, η καλλιέργεια ενσυναίσθησης, η διαχείριση θυμού κ.ά.

Το παρακάτω έντυπο δημιουργήθηκε για τις ανάγκες του προγράμματος, Teachers4Europe. O Ιωάννης Καραγκιόζης γράφει για το : «Είναι η δράση που υλοποίησα με την τάξη μου και επιμελημένη από το ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Teachers4 Europe. Βασισμένο σε ξένη βιβλιογραφία, πολύ απαιτητικό, καινοτόμο και με εντυπωσιακά αποτελέσματα!»


Στο:πρόταση, παγκόσμιες ημέρες - εβδομάδες, αγωγή υγείας, βιβλία - υλικό για εκπαιδευτικούς, ενδοσχολική βία, κοινωνικός αποκλεισμός Tagged: πρόταση, επικοινωνία, εκπαιδευτικό υλικό, ενδοσχολική βία, κοινωνικός αποκλεισμός alt
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !