Ερωτηματολόγιο για την Σχολική Προσαρμογή των μαθητών

🕔06/07/2016 17:06

Κλίμακα Σχολικής Προσαρμογής

Ερωτηματολόγιο για την κατανόηση της Σχολικής Προσαρμογής των μαθητών

Του ΑΝΑΝΙΑ Π. ΤΟΖΑΚΙΔΗ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 8ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Παρακάτω θα βρεις μερικές σκέψεις που έχουν κάνει της ηλικίας σου για το σχολείο.

Θέλουμε τώρα τη δική σου γνώμη. Αν δηλαδή αυτό που λέει η κάθε σκέψη, είναι για σένα σωστό και πόσο είναι σωστό.

Διάβασε προσεκτικά μια-μια πρόταση. Σκέψου αυτό που λέει η καθεμιά πόσο ταιριάζει σε σένα.

Αν ταιριάζει σε σένα πολύ, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Π (που σημαίνει πολύ)

Αν ταιριάζει σε σένα μέτρια, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Μ (που σημαίνει μέτρια)

Αν ταιριάζει σε σένα λίγο, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Λ (που σημαίνει λίγο)

Αν δεν ταιριάζει σε σένα καθόλου, κλείσε σε έναν κύκλο το γράμμα Κ (που σημαίνει καθόλου).

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

1.Κάθε μέρα λαχταρώ την ώρα που θα ΄ρθω στο σχολείο

Π Μ Λ Κ

2.Μερικές φορές νιώθω μοναξιά στο σχολείο και δεν ξέρω τι να κάνω

Π Μ Λ Κ

3.Δεν πάω καλά με τα μαθήματά μου

Π Μ Λ Κ

4.Αγαπάω τους καθηγητές μου

Π Μ Λ Κ

5.Πολλά απ’ όσα μας λένε να κάνουμε στο σχολείο δεν με ενδιαφέρουν

Π Μ Λ Κ

6.Φοβάμαι να ρωτήσω τους καθηγητές, όταν δεν καταλαβαίνω κάτι

Π Μ Λ Κ

7.Τ’ άλλα παιδιά της τάξης ζητούν τη συντροφιά μου και θέλουν την παρέα μου

Π Μ Λ Κ

8.Στο σχολείο κανείς δε μου δίνει σημασία

Π Μ Λ Κ

9.Θα ήμουνα ευχαριστημένος στο σχολείο, αν δεν μας έβαζαν τόσες πολλές εργασίες

Π Μ Λ Κ

10.Οι καθηγητές μου με βοηθούν να καταλαβαίνω τα μαθήματα

Π Μ Λ Κ

11.Στο σχολείο μπορώ να κάθομαι με το παιδί που θέλω

Π Μ Λ Κ

12.Δύσκολα παίρνεις καλό βαθμό στην τάξη μου

Π Μ Λ Κ

13.Κάθε φορά που έχουμε διαγώνισμα, ανησυχώ μήπως δε γράψω καλά

Π Μ Λ Κ

14.Δε μ’ ευχαριστεί τίποτε στο σχολείο

Π Μ Λ Κ

15.Στο σχολείο δεν έχω τόσους φίλους όσους θα ήθελα

Π Μ Λ Κ

16.Συνήθως το σχολείο δε με κουράζει

Π Μ Λ Κ

17.Οι καθηγητές μου δε με συμπαθούν

Π Μ Λ Κ

18.Υπάρχει τόση ακαταστασία στο σχολείο που τα χάνεις καμιά φορά

Π Μ Λ Κ

19.Με πιάνει αγωνία κάθε φορά που ο καθηγητής μου κάνει ερωτήσεις την ώρα του μαθήματος.

Π Μ Λ Κ

20.Στο σχολείο παιδιά σαν και μένα δεν τα πάνε καλά.

Π Μ Λ Κ

21.Οι πιο πολλοί μαθητές δεν ενδιαφέρονται για ό,τι γίνεται στο σχολείο

Π Μ Λ Κ

22.Προχωρώ καλά στα μαθήματα.

Π Μ Λ Κ

23.Θα ήμουνα ευχαριστημένος, αν μας αφήνανε να κάνουμε πράγματα μόνοι μας, χωρίς να μας λένε πώς ακριβώς να τα κάνουμε.

Π Μ Λ Κ

24.Οι πιο πολλοί συμμαθητές μ’ αγαπούν και θέλουν να τους κάνω παρέα.

Π Μ Λ Κ

25.Νομίζω ότι τα παιδιά σαν και μένα ποτέ δεν θα γίνουν καλοί μαθητές όσο κι αν προσπαθήσουν.

Π Μ Λ Κ

26.Την ώρα που γράφω διαγώνισμα, έχω αγωνία

Π Μ Λ Κ

27.Αγαπώ το σχολείο πιο πολύ, απ’ όσο το αγαπούν τα άλλα παιδιά.

Π Μ Λ Κ

28.Κανένας στο σχολείο δεν ενδιαφέρεται για ό,τι μου συμβαίνει

Π Μ Λ Κ

29.Είναι για μένα δύσκολο να τα πηγαίνω καλά στο σχολείο, όσο θα ήθελαν οι καθηγητές και οι γονείς μου.

Π Μ Λ Κ

30.Οι καθηγητές μου μού φέρονται φιλικά

Π Μ Λ Κ

31.Οι πιο πολλές σχολικές εργασίες που μας βάζουν να κάνουμε είναι άχρηστες.

Π Μ Λ Κ

32.Συχνά φοβάμαι, μήπως πω κάτι ανόητο την ώρα του μαθήματος.

Π Μ Λ Κ

33.Κάθε φορά που έχουμε διαγώνισμα, είμαι σίγουρος πως θα γράψω καλά.

Π Μ Λ Κ

34.Οι καθηγητές μου ενδιαφέρονται για μένα

Π Μ Λ Κ

35.Νευριάζω, όταν οι καθηγητές μου δε με βοηθούν εκεί που τους χρειάζομαι.

Π Μ Λ Κ

36.Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την πρόοδο που έχω στα μαθήματα.

Π Μ Λ Κ

Δείτε ΕΔΩ την ανάλυση της Κλίμακας Σχολικής Προσαρμογής του μαθητή
.
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !