«Επιστολές φιλαναγνωσίας»: Μαθήματα: Έκφραση-Έκθεση/Τάξη: Α2 Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων & Νεοελληνική Γλώσσα/Τάξη:α1 Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων Διδάσκουσα Καθηγήτρια: Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός

🕔08/11/2016 02:25
ΔΙΚΤΥΟ - Εκπ. Νέα
Σχολικό Έτος: 2016-17 : Έκφραση-Έκθεση/Τάξη: Α2 Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων & Νεοελληνική Γλώσσα/Τάξη:α1 Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων Διδάσκουσα Καθηγήτρια: Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός «Επιστολές φιλαναγνωσίας» Θέμα : Γράψε μια επιστολή την οποία θα αποστείλεις με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην Φιλόλογό σου της Έκφρασης- Έκθεσης , στην οποία θα της παρουσιάζεις και παράλληλα θα της συστήνεις ένα βιβλίο που διάβασες στη διάρκεια του καλοκαιριού, το οποίο σε εντυπωσίασε. (Οι μαθητές εξηγούν ποιο από τα βιβλία-κείμενα που διάβασαν οι ίδιοι τους έκανε μεγαλύτερη εντύπωση και γιατί). Περιγραφή σταδίων ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ: • ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ ( ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΗΚΕ): • 1.Η ανάγνωση ως δημιουργική και κριτική δραστηριότητα • 2.Η γραφή ως προσωπική αφήγηση, κατάθεση απόψεων • 3.Η Προσέγγιση της Ιστορίας μέσα από τη λογοτεχνία • 4.Η λογοτεχνία ως μέσο κατανόησης και εμβάθυνσης της ανθρώπινης ψυχολογίας και ψυχοσύνθεσης, ως εργαλείο συνειδητοποίησης και επεξεργασίας εσωτερικών και εξωτερικών συγκρούσεων. Ομαδική δραστηριότητα: ● Με βάση τις παρακάτω εργασίες η τάξη δημιουργεί μια ηλεκτρονική «βιβλιοθήκη» εφηβικού μυθιστορήματος. Η βιβλιοθήκη περιλαμβάνει τις αντίστοιχες βιβλιοπαρουσιάσεις, με περιγραφές εφήβων. Αναρτάται η εργασία αυτή στην ιστοσελίδα του σχολείου μας για ενημέρωση άλλων αναγνωστών. Μεθόδευση της διδασκαλίας: Το ζητούμενο είναι η κατανόηση της διαδικασίας με την οποία διαμορφώνεται η ατομική ταυτότητα…
Συνέχεια του άρθρου
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !