Ένας χάρτης με όλα τα στερεότυπα για κάθε χώρα της Ευρώπης (και ίσως κάπως προσβλητικός)

🕔18/10/2016 10:15

Φυσικά θα έχετε προσέξει πως όταν αρχίζετε να γράφετε κάτι στη μπάρα αναζήτησης της Google εμφανίζονται από κάτω κάποιες προτάσεις για αυτό που πιθανότατα να ψάχνετε.

Οι προτάσεις αυτές, βασίζονται στις αναζητήσεις που έχουν ήδη γίνει από άλλους (πιο συχνές, πιο δημοφιλείς, πιο πρόσφατες κλπ).
Στην ιστοσελίδα του Jakub Marian λοιπόν αναρωτήθηκαν ποιες είναι οι προτάσεις αυτο- συμπλήρωσης εάν έγραφαν «Why is (και το όνομα μιας ευρωπαϊκής χώρας)» στην σελίδα του Google (ΗΠΑ). Και όχι μόνο δοκίμασαν για κάθε ευρωπαϊκή χώρα αλλά μετά έφτιαξαν και έναν πολύ κατατοπιστικό χάρτη.
Έτσι, μεταξύ άλλων έμαθαν πως πολλοί στις ΗΠΑ θέλουν να μάθουν γιατί η Τουρκία που στα αγγλικά λέγεται Turkey, όπως δηλαδή και η γαλοπούλα, έχει αυτό το όνομα ή γιατί η επίσημη συντομογραφία για την Ελβετία που στα αγγλικά ονομάζεται Switzerland είναι CH. Για την ιστορία, προκύπτει από τη λατινική ονομασία της χώρας που είναι Confoederatio Helvetica. Όλως περιέργως δε πολλοί είναι και αυτοί που φαίνεται να εκτιμούν πως το Βέλγιο δεν θα πρεπε να είναι χώρα (;).
Τέλος, όπως επισημαίνεται, πολλές από τις προτάσεις σχετίζονται με την επικαιρότητα, με θέματα που έχουν απασχολήσει τα MME και κατ' επέκταση πολλοί αναζητούν σχετικές πληροφορίες. Έτσι για παράδειγμα πολλές αναζητήσεις- που μετατρέπονται σε προτάσεις- φαίνεται να σχετίζονται με όλες τις ειδήσεις και τις αναφορές για την εμπλοκή της Ρωσίας στον πόλεμο στη Συρία ή με την αποχώρηση της Μεγάλης Βρετανίας από την ΕΕ.
Υπάρχουν όμως και τα..σταθερά στο χρόνο στερεότυπα όπως ότι οι Τσέχοι είναι άθεοι, οι Πολωνοί Καθολικοί, οι Δανοί χαρούμενοι κοκ.
Δεν ξέρουμε εάν αναρωτιέστε για την Ελλάδα ή εάν έχετε ήδη μαντέψει αλλά η λέξη που εμφανίζεται στις προτάσεις της Google (ΗΠΑ) είναι «broke» δηλαδή, χρεοκοπημένη, απένταρη κλπ κλπ. Στερεότυπο ή/και πραγματικότητα;
jakub marianby jacommarian.com
huffingtonpost.gr
Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !