Eξι τρόποι για να διώξετε τον πονοκέφαλο

🕔17/03/2016 08:40

Ο πονοκέφαλος είναι ένα εξαιρετικά συνηθισμένο σύμπτωμα και τις περισσότερες φορές το αίτιο είναι κάτι πολύ απλό.

Το πρώτο πράγμα που κάνουν οι περισσότεροι είναι να μείνουν κλεισμένοι στο σπίτι και να πάρουν ένα παυσίπονο περιμένοντας να υποχωρήσει ο πόνος.

Εκτός όμως από τα παυσίπονα ή την φαρμακευτική αγωγή που πιθανώς σας έχει συστήσει ο γιατρός σας, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε ότι υπάρχουν και κάποιες άλλες μέθοδοι που ενδεχομένως σας βοηθήσουν να μειώσετε τον πονοκέφαλο.

Καλός ύπνος

Ένας καλός τρόπος για να αποφύγετε τους πονοκεφάλους είναι ο ύπνος. Μελέτη του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας διαπίστωσε ότι άτομα που απολαμβάνουν ποιοτικό ύπνο, μπορούν να μειώσουν τη συχνότητα και τη σοβαρότητα των πονοκεφάλων. Η μελέτη αποκάλυψε ακόμη, ότι οι που πάσχουν από ημικρανίες, είτε μακράς διαρκείας, είτε πονοκεφάλους που προέρχονται από μια προηγούμενη ημικρανία, όταν ξεκίνησαν ένα

Χαλάρωση

Το συναισθηματικό στρες ωθεί τον εγκέφαλο να απελευθερώσει χημικές ουσίες, προκαλώντας αγγειακές μεταβολές, που ενισχύουν τον πόνο. Επειδή όμως είναι σχεδόν αδύνατο να απαλλαγείτε οριστικά από το στρες, μπορείτε να δοκιμάσετε ορισμένες τεχνικές, που ενδεχομένως να περιορίσουν τους πονοκεφάλους σας. Μεταξύ αυτών, είναι ο διαλογισμός και ορισμένες ασκήσεις για την χαλάρωση των μυών.

Επίσκεψη στον οφθαλμίατρο

Αν ο πονοκέφαλός σας είναι ιδιαίτερα έντονος κατά τη διάρκεια ή μετά από δραστηριότητες όπως η ανάγνωση, η παρακολούθηση τηλεόρασης, η εργασία μπροστά στον υπολογιστή ή η οδήγηση, καλό θα ήταν να το ελέγξετε με τον οφθαλμίατρό σας. Ο συγκεκριμένος πόνος μπορεί να είναι μία ένδειξη ότι τα μάτια σας αλλάζουν, ακόμα κι αν δεν παρατηρήσετε αμέσως μια δραματική αλλαγή στην όρασή σας.

Άσκηση

Μια μελέτη, που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ διαπίστωσε ότι 40 λεπτά άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα ήταν το ίδιο αποτελεσματική στην πρόληψη των ημικρανιών με μία συγκεκριμένη παυσίπονη φαρμακευτική αγωγή. Η καθημερινή προπόνηση αυξάνει τα επίπεδα των β-ενδορφινών, των φυσικών ουσιών δηλαδή που ανακουφίζουν το σώμα από το άγχος και μπορούν να ελέγξουν την ένταση των πονοκεφάλων.

Προσοχή στη διατροφή

Είναι σημαντικό να τρώτε τρία γεύματα την ημέρα, διατηρώντας ισορροπία στην πρόσληψη των ουσιών και παράλληλα, ενυδατώνοντας τον οργανισμό σας. Αυτή η τακτική εγγυάται, ότι τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας δεν θα κάνουν «βουτιά», πράγμα που μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους.

Επιπλέον, ορισμένα τρόφιμα (όπως η σοκολάτα, το τυρί και μερικά πρόσθετα τροφίμων) ενδεχομένως να προκαλέσουν πονοκεφάλους. Ορισμένοι τύποι τυριού, για παράδειγμα, περιέχουν τυραμίνη, η οποία αυξάνει τη ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο και μπορεί να οδηγήσει σε πονοκεφάλους. Να θυμάστε ότι όσο πιο παλαιωμένο είναι το τυρί, τόσο περισσότερη τυραμίνη περιέχει.

Καφές με μέτρο

Πολλά φάρμακα κατά του πονοκεφάλου στην πραγματικότητα περιέχουν καφεΐνη, η οποία κάνει το φάρμακο πιο αποτελεσματικό και γρήγορα απορροφήσιμο από τον οργανισμό. Ωστόσο, ενδεχομένως η καφεΐνη να λειτουργήσει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Με απλά λόγια, η καφεΐνη είναι σε θέση να προκαλέσει αυτό που είναι γνωστό ως «πονοκέφαλος αναπήδησης», δημιουργώντας στην ουσία έναν φαύλο κύκλο.
Μπορεί δηλαδή να βοηθήσει ή να χειροτερέψει τον πονοκέφαλό σας, ανάλογα με την ποσότητα πρόληψής της.

Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !