Δημιουργική λογιστική στις αναθέσεις μαθημάτων

🕔05/10/2015 11:59

Το βρήκε τον εύκολο τρόπο, αφενός να κρύψει τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία και αφετέρου να τους οδηγήσει σε αλληλοσπαραγμό: μέσω των νέων...

αναθέσεων μαθημάτων προωθεί το μοντέλο του καθηγητή-δασκάλου που «τα κάνει όλα και συμφέρει».

Με έγγραφό του, στο όνομα μιας δήθεν αξιοποίησης του υπάρχοντος δυναμικού -αλλά στην πραγματικότητα πριμοδοτώντας μια μηχανιστική λογική της κάλυψης κενών και της τυπικής διεκπεραίωσης του ωρολογίου προγράμματος και παραβλέποντας επιστημονικά και διδακτικά κριτήρια- το υπουργείο Παιδείας αλλάζει και μοιράζει πρώτες και δεύτερες αναθέσεις μαθημάτων σε ειδικότητες.

Την Πέμπτη 1/10, λοιπόν, για άλλη μια φορά, ενώ έχουν αρχίσει προ πολλού τα μαθήματα και χωρίς κανένα παιδαγωγικό κριτήριο, το υπουργείο Παιδείας τροποποιεί τις αναθέσεις των μαθημάτων. Φτάνει ανάμεσα σε άλλα στην ακραία περίπτωση να απαγορεύει στους φιλολόγους να διδάξουν το μάθημα της Τοπικής Ιστορίας!

efsyn.gr

Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !