Διατροφή για αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

🕔03/05/2016 13:25

Τα εορταστικά τραπέζια σας βρίσκουν αρκετά φουσκωμένους;

Ήρθε λοιπόν η ώρα να ξαναμπείτε σε ένα πιο ήρεμο ρυθμό διατροφής και να διώξετε από επάνω σας τις τοξίνες και τις κατακρατήσεις των πασχαλινών εδεσμάτων.

Βοηθήστε δηλαδή τον οργανισμό σας να αποτοξινωθεί. Η αποτοξίνωση, ως φυσιολογική διαδικασία του οργανισμού, αποτελεί μια σημαντικότατη και άκρως απαραίτητη διαδικασία.

Μέσω της διατροφής μας, ουσιαστικά βοηθάμε τον οργανισμό να πραγματοποιήσει τη δική του φυσική αποτοξίνωση. Για το λόγο αυτό από και μετά :

- Αποφύγετε την κατανάλωση κρέατος για να δώσετε στον οργανισμό σας υγιεινές ανάσες χωρίς λίπος και χοληστερίνη.

- Βάλτε ως κυρίως μενού στο σπίτι ψάρι, περισσότερα όσπρια και λαδερά, ελαφριά ζυμαρικά με σάλτσες λαχανικών, συνοδευόμενα πάντα από σαλάτες εποχής.

- Έχετε πολλά γεύμα μέσα στην ημέρα, χρησιμοποιώντας ως σνακ φρούτα και φρέσκους χυμούς φρούτων και λαχανικών.

- Έχετε ένα ελαφρύ βραδινό, όπως σαλάτα ή γιαούρτι με φρούτα ή/και δημητριακά.

- Μειώστε το αλάτι στο φαγητό και αντί αυτού χρησιμοποιείτε κάποιο υποκατάστατο, λεμόνι, ξύδι και αρκετά μυρωδικά.

- Πίνετε αρκετό νερό και φτιάξτε αφεψήματα όλων των ειδών, χωρίς προσθήκη ζάχαρης. - Ενισχύστε την καθημερινή σας φυσική δραστηριότητα.

Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !