Αξιολόγηση και δοκιμασίες αδύναμων μαθητών στο σχολείο

🕔01/10/2015 18:47

Είναι γνωστή σε όλους η καθυστέρηση ενός μαθητή από τα ΚΕΔΔΥ , η οποία μπορεί να φθάσει παραπάνω από έναν ολόκληρο χρόνο. Ο εκπαιδευτικός μπορεί ωστόσο άτυπα να εξετάσει τον μαθητή/τρια σε 4 σημεία αξιολόγησης

Σημεία αξιολόγησης:

  • Η αξιολόγηση της φωνολογικής επίγνωσης
  • Η αξιολόγηση της αναγνωστικής ευχέρειας
  • Η αξιολόγηση της ορθογραφικής ικανότητας
  • Η αξιολόγηση στα Μαθηματικά

Σε μία δοκιμασία αναγνωστικής ικανότητας κατά τη βαθμολόγηση εκλαμβάνονται ως λάθη τα εξής:

  • Κάθε δισταγμός πέρα των 3 δευτερολέπτων μεταξύ των λέξεων
  • Κάθε παραφθορά λέξεων (π.χ.

  • ο μαθητής διαβάζει πέρα αντί πέτρα)
  • Κάθε παράλειψη λέξεων
  • Κάθε υπερπήδηση σειράς (ο εκπαιδευτικός επαναφέρει το μαθητή στη σωστή σειρά και καταγράφει ένα λάθος).

Αντίθετα, οι παρακάτω επισημάνσεις δεν εκλαμβάνονται ως λάθη κατά τη βαθμολόγηση:

  • Λέξεις που ο μαθητής επανορθώνει μόνος του εντός 3 δευτερολέπτων
  • Λέξεις που παρεμβάλλονται (ο μαθητής αντί του «Είδα ένα σκύλο» διαβάζει «Είδα ένα μεγάλο σκύλο»

Δείτε ΕΔΩ πρόγραμμα αξιολόγησης και παρέμβασης

Διαφημίσεις (Ανεξάρτητο Δίκτυο)
Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !